Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 16 maja 2016

Pudełko na prezent

Witajcie:)
Kilka tygodni temu Mama poprosiła mnie o zrobienie pudełka na spinki do mankietów, które chciała ofiarować w prezencie. Dla mnie to było wyzwanie, bo nigdy wcześniej nie robiłam takich pudełek. Co próbowałam wycinać szablon to mi krzywo wychodziło;/ a przy takich maleństwach nie da się niczego zakryć dekoracją. Chyba muszę dorobić się w końcu gilotyny, bo nożyczki nie zawsze ze mną chcą współdziałać:(
Ostatecznie postawiłam na pudełko składane, bez wycinania i kombinowania. Później tylko miałam kilka prób, by dopasować wielkością zamykanie do spodu, ale udało się:) Z racji tego, że pudełko było przeznaczone na prezent dla mężczyzny zbyt wiele dekoracji nie ma. Tylko boki i wierzch pudełka udekorowałam ozdobnymi papierami (które otrzymałam na wymiankach:)).





Moje pudełko zgłaszam na Wyzwanie #16 na blogu I like challenges:)

9 komentarzy:

  1. Fajnie wyszło to pudełeczko . Ja sobie nie wyobrażam już pracy bez gilotyny. Ale jak już musze przyciąć coś prostego nigdy nie używam nożyczek tylko nożyka do papieru . Może być taki zwykły ze sklepu budowlanego. Nie da się nożyczkami uciąć prostej kraski , zwłaszcza jak potrzebna jest precyzja.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w wyzywaniu

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniale sobie poradziłaś

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalko! pudełeczko bardzo ładnie ci wyszło, ja też sobie ozdabiam pudełeczka ale już gotowe - Pozdrawiam cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pudełeczko;)Malutkie, ale bardzo eleganckie;)Pozdrawiam Cię cieplutko i dziękuję za miłe odwiedziny;)

    OdpowiedzUsuń
  5. eleganckie opakowanie zawsze jest "wartością dodaną"
    i "podnosi" wartość prezentu :-)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu
    like-chellenges.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie sprostałaś zadaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo trudno poradzić sobie z takim maleństwem a jednak się udało. I to nawet po męsku...co uważam za znacznie trudniejsze wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)