Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 23 maja 2016

Ślubna z limuzyną

Witajcie:)
Ta karteczka powstała specjalnie na wyzwanie na blogu Arimeno

Kartka miała zawierać takie elementy jak koronka, biel i kwiaty wiosenne. Dlatego właśnie postanowiłam wykonać kartkę ślubną.
Mam nadzieję, że te kwiatki które użyłam są wiosenne:)
Najwięcej problemu sprawiło mi znalezienie miejsca, w którym umieściłabym koronkę. Koncepcja całej kartki była taka jak efekt końcowy, tylko za nic nie wiedziałam, gdzie by tu koronka pasowana. W końcu przyszło mi do głowy, że przecież wcale nie musi być ona na wierzchu, może być również między warstwami. 
Limuzyna jest od AnGer. Kochana scrapki od Ciebie są super:) I mam nadzieję, że jeszcze będziemy miały okazję się wymieniać takimi przydaśkami:)


I tak powstała taka oto karteczka:









7 komentarzy:

  1. Świetny pomysł i wykonanie !! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I pojechali limuzyną w nowe życie ...
    Tulam, buziam ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalko! Świetnie sobie poradziłaś z koronką a karteczka jest cudowna - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa,limuzyn na karteczkach ślubnych jest dość mało więc wyszło oryginalnie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno. Kasia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)