Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

sobota, 14 maja 2016

Sto lat!

Witajcie:)
Oj dawno nie brałam udziału w wyzwaniach blogowych, nie licząc tych cyklicznych, na które jestem zapisana:) Dlatego wczoraj postanowiłam to nieco zmienić i dziś zrobiłam dwie kartki na dwa różne wyzwania. Ponieważ jedno z nich za chwilę się skończy to jeszcze dziś pokażę Wam co na nie przygotowałam.
Zdecydowałam się na udział przede wszystkim dlatego, że mapka dotyczy moich ulubionych słoneczników:) 
Ponieważ tworząc kartkę za bardzo nie wiedziałam na jaką okazję, więc postanowiłam, że będzie uniwersalna. Stąd napis "STO LAT"
Choć szczerze przyznam, że mam lekkiego stracha czy organizatorki zaliczą mi taką interpretację mapki:)
Zabawa jest na blogu Diabelski Młyn i trwa do 17 maja 2016roku.
 

Oto moja interpretacja i propozycja na wyzwanie:




Banerek do wyzwania

http://diabelskimlyn.blogspot.com/2016/05/wyzwanie-mapkowe-sllonecznika.html 

Mapka



 Mam nadzieję, że wszystkie warunki spełniłam i niczego nie pominęłam

A Wam jak się podoba moja interpretacja mapki?:)

8 komentarzy:

  1. Natalko! karteczka jest prześliczna, bardzo mi się podoba - Pozdrawiam gorąco i miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka fajniutka, czy spełnia warunki nie wiem z tego prostego powodu że się nie znam :D buziaki, pozdrawiam.Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się Twoja kartka bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kartka :* wiesz zresztą, że mi się podoba :)))))) trzymam kciuki za powodzenie w wyzwaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna karteczka i uniwersalna na każdą okazję.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Inspiracja mapką jest widoczna na kartce, więc jak najbardziej jest "zaliczona" ;)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna!

    OdpowiedzUsuń
  7. interpretacja mapki jest świetna
    jak i wykonanie :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)