Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

niedziela, 1 maja 2016

Szydełkowe kolczyki

Witajcie:)
Ponieważ dziś jest pierwszy dzień miesiąca to tradycyjnie poranek zaczęłam od spaceru po blogach, na których są cykliczne wyzwania, w których biorę udział. Mniej więcej mam już pewne plany na sprostanie wytycznym jakie się pojawiły na maj.
Zacznę od Cyklicznych kolorów u Danusi:) Na ten miesiąc wymyśliła kolor Marchewkowy:)
Kiedyś robiłam kwiatki z kordonka na szydełku. Jedne z nich nawet na kolczyki zamieniłam, ale jakoś mi nijak nie pasowały, więc wylądowały na dnie pudełka z szydełkowymi tworkami. Dziś sobie o nich przypomniałam:) Tylko nadal nie miałam na nie pomysłu. Na szczęście mam moją niezastąpioną Anie z Płonących Motyli:), która od razu podpowiedziała, że w wytycznych Danusia dała dwie możliwości. Jedna z nich to praca cała marchewkowa, a druga to połączenie marchewki z bielą i zielenią. Na co Ania napisała, że mam zrobić listki i coś białego.
W sumie to od razu wzięłam się do dzieła. I tak dorobiłam po jednym listku, a w środek wszyłam perełkę. Listki są ruchomym elementem, bo przyczepione zostały na szydełkowym łańcuszku.
I mamy marchewkowy kolor, zielony i biały:)
Chyba wszystko się zgadza, ale i tak ostateczne słowo ma nasza Szefowa:) Danusi uznasz kolczyki?:)
Marchewkę uwielbiam w każdej postaci:) Kolor nawet fajny sam w sobie, ale nic w szafie w tych barwach nie mam. Choć kiedyś kilka bluzek było lekko marchewkowych:)










P.S. kolczyki są do wzięcia:) ktoś chętny? Zapraszam:)

39 komentarzy:

  1. "Niezastąpiona" ..... Ojojojojoj bo się zarumienie :* jak marchewka :P

    Kolczyki są śliczne :) Zapewne fajnie dyndają na uszach te listki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite, jeszcze nie doczytałam jaki kolorek jest w tym miesiącu, a tu już gotowa praca - haha :) Śliczne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawa dla pierwszej odważnej, kolczyki piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki "do zjedzenia " :):)
    Fajny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku, super wyszły! Ja nawet nie pomyślałam o kolorku po przeczytaniu postu u Danusi.
    Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajniutkie te kolczyki sobie zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Natalko! piękne są te kolczyki, świetna robota - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalko bardzo szybko się uwinęłaś z marchewką i powstały bardzo ładne i leciutkie kolczyki ,na okres wiosenno-wakacyjny są wprost idealne.
    Dziękuję ze bawisz się nadal,jest mi bardzo miło.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo, piękny początek tego sezonu kolorkowego zrobiłaś
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawo, piękny początek tego sezonu kolorkowego zrobiłaś
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Super Natalko, świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. działasz błyskawicznie! Ja jeszcze myślę, co by tu wykombinować a u Ciebie marchewkowe kolczyki już gotowe!

    OdpowiedzUsuń
  13. działasz błyskawicznie! Ja jeszcze myślę, co by tu wykombinować a u Ciebie marchewkowe kolczyki już gotowe!

    OdpowiedzUsuń
  14. Błyskawiczna praca i fajne kolczyki, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ się uwinęłaś! Fajne kolczyki Ci wyszły, bardzo wiosenne i smakowite. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak szybko i jak ładnie pozdrawiam i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wesołe kolczyki!! w odważnym kolorku:)

    OdpowiedzUsuń
  18. No to się ale uwinęłaś. super te marchewkowe kolczyk.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie urocze "marcheweczki"!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wykonane kwiatuszki ,a z listeczkiem idealna para

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie się prezentują takie marchewkowe kolczyki. Radosne jak nasz maj!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna kolczyki :) Super wyglądają z listkami!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne kolczyki pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaka szybka reakcja! Mi trochę zajęło wymyślenie pracy na ten miesiąc. Marchewkowy kolor do łatwych nie należy. Piękne kolczyki. Może chciałyby się pobujać na linkowym party? Jeśli tak to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Urocze i wesolutkie kolczyki! Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne te "marchewki" :-)
    do schrupania !

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne kolczyki,a takich z listeczkami jeszcze nie widziałam :) Urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne kolczyki ma wiosenne i letnie wyjścia

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne kolczyki do letnich stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudnie wyszły, piękne połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne kolczyki w marchewkowym kolorze:)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Superowa letnia biżuteria! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie mój kolorek, ale brawo za ekspresowe tempo, świetne wykonanie i kreatywność.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)