Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

piątek, 27 maja 2016

Z czapeczką u Uli

Witajcie:)
Trochę na ostatnią chwilę, ale jestem:) Choć kartka powstała już jakiś czas temu (ale w maju) to ciągle coś i nie miałam kiedy wrzucić jej na blog. Wstępnie chciałam jutro, ale na weekend przyjeżdżają moi Rodzice, więc z rana jeszcze pewnie ostatnie szlify porządków itp;) Dlatego karteczka jest już dziś:)

Oj muszę przyznać, że z tymi wytycznymi na maj to Ulka dała mi nieźle popalić. Żadnego pomysłu nie miałam. Najpierw chciałam zrobić z haftu krzyżykowego, ale nic sensownego we wzorach nie było. Ja niestety bez wzoru gotowego to nie umiem. Później przyszedł pomysł na szydełkową czapeczkę. I nawet takową zrobiłam, cała zielona. Odłożyłam na bok i czekała, aż coś z niej wymyślę. W między czasie dostałam kilka pręcików, które zostały znaleziona na strychu. Ponoć kiedyś służyły do czyszczenia fajek. Taki lekko włochaty drucik, łatwo się wyginał. Ostatecznie to on posłużył mi do wykonania kartki i czapeczka jest właśnie z niego;)


15 komentarzy:

  1. He he he Szymek mówi na te druciki wyciorki :))))
    Piękna kartka i bardzo pomysłowa czapeczka z wyciorkow :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Heheh... ostatecznie poradziłaś sobie bardzo dobrze :) podoba mi się Twoja czapeczka :) jest bardzo pomysłowa :)
    Myślę, ze dałam popalić wszystkim robiącym karteczki ;)
    Postaram się poprawić i w czerwcu dać coś prostszego dla odstresowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczka i jakie fajne zastosowanie wyciorów do fajki:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Estetyczne, w dobrym guście po prostu niebanalne piękno !!! Gratuluje i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalko! karteczka jest cudowna i do tego pomysłowa, - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetną czapkę wykombinowałaś.Kartka wyszła boska.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowa kartka z czapeczka.Jest cudowna.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomysłowa czapeczka :) świetna kartka. Przy okazji spieszę donieść iż dotarła do mnie karteczka Rudzielec. Jest wspaniała. Bardzo dziękuję. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi hi ... czapka skrzata jak u modystki :) Nigdy nie "skapcieje" zawsze będzie trzymać formę - jak prawdziwy kapelusz :)) Nie straszne jej nawet obfite opady śniegu :))
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  10. No Natalciu poszalałaś, pomysłowa czapeczka :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł na czapeczkę świetny !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)