Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 12 maja 2016

Złapany licznik i 50 komentarzy

Witajcie:)
Dziś nadrabiam zaległości. W kwietniu AnGer z bloga Biżuteria i rękodzieło ogłosiła łapanie licznika. Udało mi się go upolować:) Dodatkowo w paczuszce znalazłam jeszcze nagrodę za napisanie 50 komentarzy na Ani blogu.
Zatem radość z paczuszki podwójna:)
Od Ani dostałam same wspaniałości, które na pewno wykorzystam do karteczek:)

Za złapany licznik:





Za 50 komentarzy:


Bardzo Ci Aniu dziękuję za super nagrody, które chętnie wykorzystam:)

 
Przy okazji chciałbym Wam pokazać jaki piękny bez rośnie w moim ogródku:)  
Cały pokój pięknie pachnie!!:)


11 komentarzy:

  1. Natalio gratuluję wspaniałych nagród. Bez kwitnie ślicznie, u mnie jeszcze trzeba czekać minimum tydzień, aby zakwitł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nagród :), ja bzu nie mam :'( szkoda, może kiedys posadzę, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :* piękne nagrody :)
    Bez uwielbiam :*****

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko! gratuluje Ci wygranych nagrody otrzymałaś piękne a bez jest wspaniały uwielbiam jego zapach - Pozdrawiam cię cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wygranej:-) piękny bez, uwielbiam ten kwiat, w wazonie mam pokazny bukiet:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję podwójnej wygranej. Takie wycinanki zawsze się przydają :).

    Lubię bez ale na dworze ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję fajnej podwójnej wygranej :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)