Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 13 czerwca 2016

Biżutkowy kiermasz:)

Witajcie:)
Ponieważ ostatnio nieco się u mnie nazbierało bransoletek rzemykowych i kolczyków to postanowiłam zorganizować na blogu kiermasz. Może komuś się moje tworki spodobają i zechce je przygarnąć, a ja uzbieram na kolejne przydasie do nowej biżuterii:) Same na pewno wiecie jak to jest, kiedy w pudełku z przydasiami pusto:(


Kolczyki 1-11 za 7 zł para

1

2


3

4
BRAK

5
Brak

6

7
Brak

8
Brak
9
Brak
10
Brak


11
BRAK

Kolczyki  12-14 po 10 zł za parę

12
Brak


13 

14

Bransoletki na drucie pamięciowym (Raczej dla szczupłej ręki) po 6 zł sztuka
15
Brak

16

17
BRAK


Pojedynczy rzemyk 5 zł sztuka

 18
 

19
Brak

20
Brak

Z rzemykowych pasków po 10 zł sztuka

21

22

Łączone dwa rzemyki 10zł

23
BRAK


24
BRAK

Potrójne rzemienie 15 zł sztuka

 25
BRAK

26

27

 Poczwórny rzemyk 20zł

28
BRAK

Komplet niebiesko-pomarańczowy 35zł
Bransoletka na drucie pamięciowym, wisior i kolczyki

29




30
BRAK

TOHO świderek 45zł

31

 Naszyjnik z perełek 40 zł

 32



Do ceny należy doliczyć 6 zł przesyłki pocztowej priorytetowej przy wcześniejszej wpłacie na konto. Mogę wysłać też w inny sposób, wg cennika wybranej firmy.

Wszystkich zainteresowanych i mających pytania serdecznie zapraszam do kontaktu mailowego:

zaczarowanypapier@wp.pl
w tytule proszę wpisać "Biżutkowy kiermasz:)"

Zapraszam:)


P.S.

Dla wszystkich, którzy chcieliby podzielić się informacją o moim kiermaszu na swoim blogu. Przygotowałam banerek:)

Z góry za to rozpowszechnienie informacji dziękuję:)











6 komentarzy:

  1. Wspaniały pomysł Natalko, ja akurat sama mam sporo biżu, więc na razie podziękuje, ale życzę dużej liczby klientów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również życzę szybkiej sprzedaży:-) sama bizu tworzę ale mało co noszę . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł. Życzę szybkiego zbytu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 14 - fajniutkie kolczyki :-). Inne też były ładniutkie, ale już ich brak.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne masz te biżutki :) oczywiście umieszczę informacje na swoim blogu :)
    u mnie tez się już trochę tego wszystkiego nazbierało, pewnie też trzeba zrobić wyprzedaż :)
    Pozdrawiam i trzymam kciuki za udaną akcję :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)