Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

sobota, 11 czerwca 2016

Całoroczne kartkowanie u Ani

Witajcie:)
Ale się dziś rozpędziłam w tworzeniu kartek. Nie dość, że powstało kilka kartek na wyzwanie czerwcowe u Ani Iwańskiej, to jeszcze na pozostałe zabawy udało się kartki zrobić, a nawet na lipiec do Ani. Bo Ania z myślą o tych co urlopują w lipcu, już teraz podała wytyczne na wakacje:)

Tym razem zrobiłam łącznie 8 kartek:) I wzięłam pod uwagę wszystkie wytyczne nawet punkt 3, który jest do wyboru to zrobiłam cały:)
Najpierw chciałam zrobić tylko kartki z sową, ale stwierdziłam, że na Wielkanoc żadnej nie mam, więc może by już zacząć powoli jakieś tworzyć. A mam od AnGer koszyczek, więc i taka karteczka powstała:)

Boże narodzenie-ostrokrzew

Najpierw poszukałam w swoich przydasiowych zapasach czy mam coś co by pasowało. Znalazłam scrapki i powstała kartka

 

Później postanowiłam pokombinować z haftem matematycznym i powstała druga świąteczna kartka





Obie karteczki

Kartka okolicznościowa-motylek


Pierwsza kartka na te wytyczne powstała od razu jak dostałam nagrodę za ostatnie Candy, które wygrałam. Tam nagrodą główną był zestaw do tłoczenia kartek i jednym ze wzorków były właśnie motylek.
 Mam nadzieję, że choć trochę widać te tłoczenia



Później przystąpiłam do motylka z haftu matematycznego. Tylko jak dziś przygotowywałam bazę i tło do niego to wydawało mi się, że na tym tle nie bardzo będzie się prezentował. A do tła wykorzystałam kartkę z motylkami. Dlatego przypadkiem powstała kolejne motylkowa kartka:) 


 Do motylka z haftu matematycznego dorobiłam inne tło.


Wszystkie motylki




Dla nauczyciela-sowa

Pierwotnie właśnie te wytyczne z punktu 3 wybrałam. Dlatego powstały dwie karteczki. Jedna po polsku druga po angielsku. przy wykorzystaniu tej samej sówki.





Obie sówki:


Wielkanoc-koszyczek

Jak wspomniałam, później stwierdziłam, że jakaś Wielkanocna też by się przydała. Skoro na Boże Narodzenie robię zapasy to i o Wielkanocy nie powinnam zapominać:) A nie mam ani jednej kartki na te święta. Znaczy nie miałam he he bo już mam jedną:)







Kolaż:



Banerek do zabawy

 

Oj ale długi post dziś, mam nadzieję, że dotrwaliście do końca:)

Wszystkie karteczki są do wzięcia jakby ktoś był zainteresowany to zapraszam:) 

Skąd brałam napisy i digi stemple na dole bloga są linki. Haft matematyczny z neta.

21 komentarzy:

  1. Jakaaaaaa mega produkcja Kobieto :) Łał! Zaszalałaś na maxa! Wszystkie kartki są piękne ale oczywiście te z motylkami naj naj naj :**** Haft matematyczny wychodzi Ci bajecznie :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalko! Prześliczne wszystkie karteczki,ale ten motylek wyszywany skradł mi serce - pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. coraz bardziej kreci mnie haft matematyczny, co raczej jest dziwne, bo haftować nie lubię:D
    podziwiam hurtową produkcję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaszalałas z ilością. Mega produkcja. Podoba mi się matematyczny ostrokrzew. Tłoczenia widoczne. Śliczne motylki.

    OdpowiedzUsuń
  5. No jestem oczarowana. Zrobiłaś boskie karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkcja hurtowa :) Brawo :) świetna interpretacja wyzwania Ani :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super karteczki i w dodatku więcej niż trzeba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne karteczki,bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem - kartki są piękne, zwłaszcza te z tekturą falistą, i tak ich dużo w tak krótkim czasie. Ja nawet nie zaczęłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. No to Natalko zaszalałaś na całego. Cieszy mnie to ogromnie bo to znaczy , że wspólne kartkowanie bardzo Ci się spodobało. Karteczki śliczne powstały, szczególnie te motylkowe mi się spodobały. Wszystkie oczywiście mi się podobają a zadanie zaliczone na 6.
    Pozdrawiam i dziękuje za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niepowtarzalne, bardzo oryginalne i piękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne:-) co prawda nie wszystkie są w moich kolorkach ale mają w sobie to coś:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście zaszalałaś z ilością i do tego każda inna. Super :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachwycające hafty ,a motylki pięknie wyglądają na każdym tle :-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kartki! Zachwyciłam się wyhaftowanym motylem! : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Natalko świetne karteczki poczyniłaś ,zapasik rośnie nam,także przyjdą święta a my będziemy tylko znaczki przyklejać i rozsyłać .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. No to się rozbrykałaś hehe, ale dobrze, bo powstało dużo piękności. Zauroczona jestem szczególnie matematycznymi.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spora produkcja Natalko. Wszystkie są urocze choć najbardziej podobają mi się te z haftem matematycznym - ostrokrzew i motylek. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super kartki, ale ja oczywiście nie byłabym sobą, gdybym najbardziej nie pozachwycała się motylkami:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Imponująca ilość, każda inna, każda piękna :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)