Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 28 czerwca 2016

Cykliczne szydełko po raz 12

Witajcie:)
Tym razem zadaniem na Cyklicznym Szydełku na blog D.I.Y było wykonanie czapeczki na nakrętkę od słoika. Ja miałam ten słoik już od dawna odłożony i czekał na swoje zastosowanie. Dlatego to wyzwanie było idealne, gdyż powoli rodził się już pomysł jak wykorzystać ten prosty w kształcie słoiczek. Ale co z niego zrobiłam pokażę Wam w kolejnym poście:) Dziś tylko wyzwaniowa część zadania.
Lecąc według przygotowanego schematu zorientowałam się, że niestety, ale mój słoik ma nieco większą nakrętkę. Na szczęście wzór można było modyfikować. Ja dodatkowo swoją czapeczkę usztywniłam krochmalem i przykleiłam klejem do nakrętki. Dzięki temu zawsze ma ten sam kształt i nie spadnie z nakrętki:)










9 komentarzy:

  1. Nakrętkowy kapelutek cudny :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalko! Prześliczny kapelusik i kolorki ładnie dobrałaś - Pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale poradziłaś sobie z tym zadaniem. Cudny kapelusik wyszedł. Dziękuję za udział w zajęciach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwykły słoik a jak uroczo mu w tym kapeluszu!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zwykły słoik a jak uroczo mu w tym kapeluszu!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kapelusik zrobiłaś :D Od razu słoiczek nie jest taki goły :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)