Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 30 czerwca 2016

Imieninowa w kropki:)

Witajcie:)
Ta karteczka powstała trochę przypadkiem:) Jest wyzwanie w Art-piaskownicy, w którym mamy wykonać dowolną pracę w kropki. Chciałam zgłosić coś innego, choć można kilka prac, więc pewnie i tamto się pojawi;)
Przedwczoraj wyciągnęłam wszystkie materiały do kartkowania, przy okazji tworzenia innej kartki. I tak sobie pomyślałam, że jak już ten cały majdan wyjęłam (a pewnie i u Was przy okazji robi się niemały bałagan. Ja na pewno tak mam;) ) to poszukam czy mam coś w kropki. Okazało się, że nawet kilka papierków w kropki się znalazło. Jak dla mnie, jak są kropki to już się sporo dzieje, więc jakoś wymyślnej kartki robić z nimi nie chciałam. 
I tak powstała skromna, ale myślę, że całkiem fajna kartka;) Każdy papier pocięłam na innej wielkości prostokąt i ułożyłam je jeden na drugim. Przymocowałam je za pomocą kwadracików 3D, co by kartka nie była taka płaska.
Kusiło mnie, by coś jeszcze dodać do kartki, bo wydawała mi się taka pusta, ale na kwiatki czy wstążki nie miałam pomysłu. Wtedy trafiłam na cekiny. Myślę, że w tym wypadku to dobry dodatek. A Wy jak myślicie?







Kartkę zgłaszam na KOLORY czerwca - KROPKI 

14 komentarzy:

  1. Prosta i elegancka zarazem :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka, podobają mi się kolorki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. super! zapraszam do siebie ;) www.scrapingbypola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tu kropeczka, tam kropeczka no i fajna jest karteczka :DDD, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami takie proste karteczki tez są ładne i nie trzeba ich już dodatkowo ozdabiać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fakt, kropki robią bałaganu. Słuszny minimalizm, a efekt i tak świetny i różnorodny. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Natalko! Nawet ze samych kropek może być coś fajnego, Karteczka jest ładna i niepowtarzalna - pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka Kochana :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i niepowtarzalna karteczka :) Cekinki dodały jej elegancji i blasku :) Sprawiły, że karteczka, mimo, że szara, wcale nie jest smutna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba - uwielbiam kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna karteczka - dziękuję za udział w wyzwani Art Piaskownicy Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana bardzo piękna kropiasta karteczka :) Prosta i elegancka :*
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)