Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 2 czerwca 2016

Jagodowo-pistacjowa osa

Witajcie:)
A chodzi o... bransoletkę zrobioną na cykliczne kolorki u Danusi:)
Na czerwiec zaproponowany został kolor Jagodowy:) który można połączyć z pistacją lub truskawką. Ja wybrałam opcję z pistacją.
Nie licząc lariatu dla Mamy dawno nie robiłam nic z TOHO. Dlatego na to wyzwanie postanowiłam powrócić do koralików. Bransoletka powstała z połączenia koralików TOHO Round 11/0 i 8/0. Dobierając kolorki starałam się tak to uczynić, by jak najbardziej przypominały jagodę i pistację. Mam nadzieję, że mi się to udało?:) Do dekoracji bransoletki wykorzystałam koralik ze starych kolczyków. Ponieważ wzorek wyszedł mi w paski stąd nazwa bransoletki:)
Nie mogłam się zdecydować na konkretne zdjęcie, więc będzie ich kilka:)
Chyba znów będę pierwsza w wyzwaniu u Danusi:) Ale tym razem tworzyłam od początku, a nie tak jak z marchewką:)










Jagodowy banerek
 

Jeśli chodzi o kolor jagodowy to jest nawet całkiem ładny:) Ubrań w tym kolorze nie posiadam. W biżutkach pewnie by się coś znalazło:)  
Jagody uwielbiam:) A najsmaczniejsze są w drożdżowym cieście i w pierogach, mniam!!:)

Mam nadzieję, że Danusia zaliczy moją propozycję jagodowo-pistacjową:)

P.S. Bransoletka jest do wzięcia:) Jeśli się komuś spodobała to serdecznie zapraszam:)

Dopisek:

Serdecznie zapraszam na mój Biżutkowy Kiermasz zorganizowany na blogu :)
KIERMASZ
Zapraszam na mój keirmasz:)

34 komentarze:

  1. Natalko, sprytnie wybrnęłaś z ,,jagodowego" wyzwania;)Bransoletka z dodatkiem pistacjowego kolorku - wyszła Ci bardzo ładnie;)NO i masz już zadanie odrobione;)Tylko pozazdrościć... Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny jagodowy kolorek :) wg mnie kolor jagodowy jest kontrowersyjny , bo albo jest granatowy albo ciemny fiolet :) ładnie wyszło !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bransoletka i jak szybciutko pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko! Bransoletka jest ładna i oryginalna - Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super bransoletka :) Bardzo ciekawie dobrane kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł, a bransoletki cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to się szybciutko uwinęłaś :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłaś pierwsza, gratuluję :) Bransoletka jest urocza.

    OdpowiedzUsuń
  9. błyskawiczna jagódka:) bardzo fajna bransoleta!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale szybciutko się wyrobiłaś z jagódkami .Bransoletka extra a Ty masz cały miesiąc na inne zabawy i prace.
    Pozdrawiam Natalko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna :)
    muszę chyba wrócić do tej techniki, bo Twoja bransoletka bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie wygląda, idealnie odzwierciedla temat wyzwania. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak szybko i jak fajnie. Bardzo ładnie wyszły paski z tym wężykiem z ósemek. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszła bardzo ładnie aż niespodziewałam sie takiego ślicznego rezultatu z połączenia kolorków :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna! Bardzo ładnie wyszło to połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie się prezentuje bransoletka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna, spokojnie pastelowa. Połączenie jagody z pistacją daje taki "świeży" efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ladniutka :) Widze, ze bransoletki, jak na razie w przewadze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna bransoletka i ładne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocza bransoletka, w sam raz do letnich strojów.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny pomysł na jagodowo-pistacjową bransoletkę:)))
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna bransoletka z idealną nazwą :)
    Ślicznie wygląda jagoda z pistacją, podoba mi się ten doczepiony koralik, śliczny kwiatuszek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie Ci ta bransoletka wyszła. I kolor pistacjowy (z którym ciągle mam problem ), jest u Ciebie naprawdę pistacjowy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna bransoletka :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna bransoletka na lato :) ja nie mogłam ustalić koloru pistacjowego, więc wybrałam połączenie z truskawką ;) Tobie udało się oddać oba kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna bransoletka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna i oryginalna bransoletka.
    Przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)