Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 1 czerwca 2016

Kartka u Inki

Witajcie:)
Inka na majowe wytyczne kartki bożonarodzeniowej wybrała coś czego dawno nie używaliśmy lub coś nowego. Ponieważ ja kartkuję od niedawna to nie mam w tej dziedzinie techniki, której bym dawno nie używała. Zatem pozostało mi spróbować czegoś nowego. I tak padło na haft matematyczny, który swoją drogą też już dawno chciałam spróbować.
Jeśli chodzi o efekt końcowy i moje zadowolenie to powiem krótko: szału nie ma:P ale z drugiej strony jak na pierwszy tworek w tej dziedzinie to chyba, aż takiej tragedii nie ma. Sami oceńcie;)



Logo do pobrania

6 komentarzy:

  1. Dla mnie to abrakadabra :DD więc świetnie sobie poradziłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uważam że haft matemtyczny jest bardzo wdzięczny a Twój debiut jest bardzo udany. Powstała bardzo fajna karteczka i wiesz co chyba zabiorę patent na kartonik w kształcie gwiazdki dla gwiazdki :-)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, tak - dla mnie też abrakadabra więc podziwiam, że się udało tak równo i elegancko - na pierwszą pracę to jak dla mnie zjawisko :)) Dzięki za wysiłek - wyzwanie nie było łatwe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też się podoba to pierwsze wykonanie :-))) Hafty wszelakie zawsze podziwiam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka.
    Mnie po pierwszych próbach haft matematyczny tak mnie wciągnął,że na ostatnie Boże Narodzenie tylko takie kartki robiłam !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)