Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

sobota, 25 czerwca 2016

Komplet z niebieskiej siatki

Witajcie:)
U Was też taki potworny upał?? Oj nie da się wytrzymać... a ja strasznie takiej pogody nie lubię. Chyba, że na wakacjach;)

Ostatnio znalazłam przezroczyste krzywe koraliki (z jakich kiedyś robiłam bransoletki). Tylko na bransoletkę robioną metodą szydełkową nie miałam chęci. Dlatego wsypałam je do siatki jubilerskiej w kolorze niebieskim. Osobiście to połączenie bardzo mi się spodobało. W tej niebieskiej siatce pięknie się mienią te koraliki. Pomyślałam sobie nawet, że będę miała idealny komplet do letniej sukienki.

Tak powstały kolczyki i bransoletka:)


Wysłałam fotkę biżu do Koleżanki, która od razu stwierdziła, że Ona chce ten komplet. Tylko jest jedno "ale". Ona nie znosi bransoletek. Dlatego miałam Jej przerobić bransoletkę na coś na szyję:)
Siatka jubilerska mi się skończyła, więc nie mogłam zrobić nic nowego. Dlatego faktycznie wykorzystałam bransoletkę.





A Wam, która wersja bardziej się podoba?:)

Ponieważ komplecik jest niebieski jak woda i mieni się jak piasek na plaży komplet zgłaszam na wyzwanie do SZUFLADY

 

Przy okazji przypominam o moim KIERMASZU:)

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne prace, kolczyki podobają mi się najbardziej :-)witam w Wyzwaniu Szuflady:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. He he he ja uwielbiam upał :P tak mi dogrzalo przez te dwa dni kiermaszowe, że mi do zimy starczy :P
    Biżu cudowna :* kolczyki mają bardzo ciekawy kształt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplecik :) Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześlicznie mienią się koraliki w tej siatce. Super pomysł z wykorzystaniem bransoletki na naszyjnik, wyszło niebanalnie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekny :) Bardzo ładnie wygląda :) A ten kolorek, super :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)