Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 21 czerwca 2016

Nietypowo świętowaliśmy:)

Witajcie:)
Ale mam zaległości, że ho ho. Oczywiście chodzi mi tutaj o zabawę u Lidki w Nietypowe święta:) O ile wywiązuję się terminowo ze wszystkich etapów, o tyle na blogu mam mega zaległości. Bawię się u Lidki od lutego, a jeszcze ani razu tutaj nie pokazałam karteczek. Normalnie wstyd:( Dlatego dziś pokażę wszystkie karteczki jakie były do tej pory, a następne będę starała się już pokazywać systematycznie. 

LUTY:
Dzień spoglądania w niebo

Ja wysłałam swoją kartkę do Anny T


A otrzymałam karteczkę od Reni


MARZEC:
Dzień Leśnych Zwierząt

Ja swoją kartkę wysłałam do Czarnej Damy


A otrzymałam kartkę od Sarenki

KWIECIEŃ
Dzień Folkloru

Ja swoją kartkę wysłałam do Małgoś13


A otrzymałam kartkę od Ewy Kwiatkowskiej

MAJ:
Dzień Rudzielców


Ja swoją karetkę wysłałam do Wreduli

A otrzymałam od Misiek77


Na koniec pokaże Wam jakiego Rudzielca mamy w domu:) Choć raczej jest to gość he he bo to dziki kot, który się trochę do nas przyzwyczaił, ale nadal chodzi własnymi ścieżkami:)



P.S. Zapraszam na mój Biżutkowy Kiermasz:)

9 komentarzy:

  1. Piękne kartki Natalko, bardzo pomysłowe na takie nietypowe święta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodki Rudzielec, z czasem się przyzwyczai, chociaż moja kotka kiedyś się na nas obraziła i na rok wyprowadziła się do sąsiada, po roku wróciła. Rozbrajające jest to zdjęcie z kotem za oknem. Karteczki oczywiście cudne :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki. A dziki rudzielec jest fantastyczny. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne karteczki :)dziękuję za udział w mojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalko! Karteczki wszystkie są cudowne a kotek ładny, pomału się może do was przekona - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne karteczki :) A rudzielec pięknie się prezentuje i na oknie i w ogródku :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super karteczkami się powymieniałyście:) Rudzielec milusi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie karteczki piękne i nietypowe :) nawet nie wiedziałam, że jest np. dzień spoglądania w niebo. Kicius słodziachny. Przyzwyczai się :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)