Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 29 czerwca 2016

Przybornik krawiecki

Witajcie
Zbliżają się nasze wakacje, a ponieważ jedziemy pod namiot to już powoli należy zacząć myśleć czy wszystko mam, czy materac jest sprawny, itp. ja również pomyślałam o tym, że należałoby wziąć ze sobą igłę i nitki. Nawet kiedyś kupiłam takie podróżne pudełko z igłami i nićmi. Niestety okazało się, że jest to tandetny plastik, który ciągle się otwierał. Dlatego pudełko zamiast jeździć z nami stało na półce, co by igieł nie pogubić. W poprzednim poście pokazałam słoiczek, który otrzymał dzięki cyklicznemu szydełkowi zieloną czapeczkę. Dlatego postanowiłam ten właśnie słoik wykorzystać na swój przybornik krawiecki na podróże. Wrzuciłam do niego te nici, miarkę i  naparstek które były w tamtym plastiku. Dodałam też zrobioną przeze mnie kieszonkę na igły i szpilki oraz małe nożyczki. Teraz mogę spokojnie zabierać ze sobą igły bez obaw, że pudełko się otworzy i wypadną. A do tego mam wszystko ładnie zapakowane:)

Tak wygląda wszystko razem zapakowane
 Do igieł wykorzystałam tą małą kieszonkę co jest w jeansach zawsze z przodu. Wystarczyło ją wypchać i zaszyć górę

Zawartość mojego niezbędnika

Sam słoiczek

Co myślicie o takim wykorzystaniu słoiczka (po kremie czekoladowym z tesco?) :)

Mój niezbędnik krawiecki zgłaszam na wyzwanie: Alterujemy przedmiot domowego użytku

 

Mam nadzieję, że spełnia wszystkie wymagania i zostanie przyjęty do zabawy:)

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł, super wykonanie, pozdrawiam cieplutko i życzę udanego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się pomysł z kieszonka

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z ta kieszonką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko!Piękny przybornik a pomysł z kieszonką wspaniały - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam recykling, świetne wykorzystanie słoiczka :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super taki pojemnik. Tylko musisz teraz dorobić mu kurteczkę, coby zbyt łatwo się nie stukł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł na uporządkowanie "szyciowych" drobiazgów.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu u Białych Kruczków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł i fajne wykonanie! Dziękuję, że wzięłaś udział w wyzwaniu Baiłych Kruczków! Pozdrawiam DT Henryka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)