Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

piątek, 17 czerwca 2016

Rzemykowa bransoletka

Witajcie:)
Ta bransoletka powstała z 4 różnych rzemyków. Dwa z nich są delikatnie ze sobą splątane. Dzięki temu według mnie bransoletka jest ciekawsza:) 
 








 
 
Ta bransoletka jak i inna biżuteria przeze mnie wykonana dostępna jest na moim kiermaszu. Serdecznie zapraszam TUTAJ

9 komentarzy:

  1. Świetna, wspaniała propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostawiam dużą dawke pozytywnej energii oraz uśmiech !!! Cudowne prace , cudowny blog , uwielbiam tu zaglądać <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalko! Bransoletki są wszystkie śliczne ale najbardziej zauroczyła mnie ta jasna - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę cudo zrobiłaś Natalko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna bransoletka, kolory świetnie do siebie pasują:-) wymianka która opisuje u siebie w poście jest pierwsza udaną przez Fb, mam nadzieję ze nie pomyślałaś sobie ze z naszej nie jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie udało Ci się zestawic te rzemyki - bransoletka łCiekawie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie różnych faktur rzemieni, są trochę jak wijące się węże :-). Witam w Wyzwaniu Szuflady :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)