Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 8 czerwca 2016

Szydełkowa poszewka na poduszkę

Witajcie:)
Jak wiecie biorę udział w Cyklicznym szydełku na blogu D.I.Y. Na poprzednim wyzwaniu należało zrobić kwadraty. Ten etap to połączenie ich w jedną poszewkę na poduszkę.
 Jak robiłam kwadraty to zaczęłam od bordowej wełny. Tylko po skończeniu okazało się, że trochę za małe będą kwadraty i dużo by trzeba ich zrobić. Dlatego dorobiłam kilka rządków wełną w kolorze niebiesko szarym.

Tak wyglądała moja stara, ale ulubiona, poduszka:) która towarzyszy mi w każdej podróży:) 


Moje kwadraty po połączeniu:





Nadal były za małe na moją poduszkę, więc zrobiłam jeszcze jeden rząd podwójną wełną. Wzięłam oba te kolory i wyszedł fajny brzeg. Nadal kwadrat był za wąski, ale tylko z jednego boku. Dlatego przerobiłam go na prostokąt. Po obu stronach zrobiłam po jednym kolorowym rządku. Ponieważ rząd z podwójnej wełny wyszedł większy to poszewka idealnie dopasowała się do już wysłużonej poduszki, która nie ma idealnego kształtu.




Gotowa poduszka już w nowym opakowaniu:)





Teraz tak patrzę na połączenie kwadratów i wydaję mi się, że chyba je odwrotnie połączyłam. Mam jednak nadzieję, że poduszka zostanie uznana i zaliczona do wyzwania:)

9 komentarzy:

  1. Świetny pomysł i genialne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dość że pięknie wykonane, to jeszcze praktycznie wykorzystane :* super :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalko! poduszka wyszła Ci świetnie,kolory też ładnie dobrałaś,i na pewno zostanie zaliczona - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana! Wyszła cudownie! Prześliczna jest. Wielkie brawa za podjęcie wyzwania i podziękowania za udział w zabawie.
    Aż mi się buźka uśmiecha jak do Was zaglądam i widzę co robicie. Dziękuje że jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na wyrobienie resztek:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna poszewka, bywa i tak, że trzeba ciągle dorabiać bo projekt jest za mały :) Fajnie to u ciebie wyszło, podoba mi się połączenie obu kolorków na brzegach, wyszło niecodziennie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, fantastyczna, niesamowita, piękne kolorki, zazdroszcze szydełka :**

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)