Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 22 czerwca 2016

W kolorze magnoli

Witajcie:)
Agata na ten miesiąc ogłosiła zabawę z magnoliami. Piękne kwiaty:)
Zgłaszam do zabawy bransoletkę wykonaną z drobnych perełek w kolorze brudnego różu i białego. Mam nadzieję, że moja interpretacja zostanie zaakceptowana:)







 

P.S. Mam pytanie do dekupażujących osób:) Czy mogłybyście mi polecić jakiś sklep, w którym kupię drewniane chusteczniki do zdekupażowania:)

12 komentarzy:

  1. Hmm, ciekawe, ciekawe, nawet nie pomyślałam, że można same kolory wykorzystać, świetnie sobie poradziłaś. W sprawie chustecznika nie pomogę, ( pudełko które ostatnio robiłam- dostałam i tak stało z 3 lata :)).Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna magnoliowa bransoletka :)
    Drewniane chusteczniki widziałam w empiku całkiem niedawno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny kolor bransoletki :-) chusteczniki szukaj na allegro bądź w drewnianej dolinie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały kolor na bransoletkę, ja uwielbiam takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalko! Cudowna bransoletka i kolor też cudowny - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna,w drewlandi kupisz

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bransoletka, świetna interpretacja magnolii.
    Jeżeli chodzi o zakupy do decuo to ja kupuję tylko w sklepie tokarnia Sosenka poniżej link do chusteczników
    http://tokarnia-sosenka.com.pl/pl/searchquery/chustecznik/1/full/5?url=chustecznik
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. BBransoletka cudna, ja kocham te bransoletki :) A takie chusteczniki do dekupazu widziałam ostatnio w Empiku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. W Empiku jest dużo różnych rzeczy do dekupażu. Chociaż u nas są 2 księgarnie/sklepy tej sieci i w jednym są, a w drugim nie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyszła :) A co do pytania o chusteczniki do decoupage'u - widziałam kiedyś w Empiku kilka, były też jakieś pudełeczka i nawet mini-toaletki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Powtórzę za innymi - piękna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)