Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

sobota, 9 lipca 2016

Imieninowa z kotkiem:)

Witajcie:)
Dziś chciałam Wam pokazać kartkę z okazji Imienin. Ma ona już swoje przeznaczenie;)
Na górnych rogach odcisnęłam łapki, które umownie mogą być kocie. A to dlatego, że w prawym dolnym rogu usiadł sobie właśnie kotek:) Na dole kartki są 3 warstwy-dwa podarte papiery i koronka.


Jak Wam się podoba taka kartka na Imieniny?:)
źródło napisów na dole bloga

Kartkę zgłaszam na:

Ja wykorzystałam: kwiaty, koronki, warstwy, napis, czerwony, zielony

 


 

10 komentarzy:

  1. Dla mnie bomba! Bardzo ładna, ciekawa no i taka kocia, a ja uwielbiam koty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalko! Mnie się bardzo podoba, jest śliczna - Pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jestem oczarowana !! Gratuluje pomysłu i wykonania !! Podziwiam zdolności :)) Pozdrawiam cieplutko i życzę cudownej niedzieli !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. O Ci kotek jeden podeptal kartkę :) piękna i bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapewne karteczka na imieniny "kociary" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty:) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna praca :) Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty.

    OdpowiedzUsuń
  9. miau, super kocia kartka, dziękujemy za zgłoszenia na wyzwanie Bingo w Scrap'n'skill

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)