Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

niedziela, 3 lipca 2016

Kartka bożonarodzeniowa u Inki

Witajcie:)
Na ten miesiąc Inka wymyśliła, by na kartce bożonarodzeniowej pojawiło się coś metalowego. U mnie jest to guzik, który stanowi wypełnienie kwiatka znajdującego się na górze kartki. Mam nadzieję, że karteczka zostanie uznana przez Organizatorkę zabawy:)


Źródło pochodzenia stempelka tradycyjnie na dole bloga

Przy okazji chciałabym Wam przypomnieć o moim KIERMASZU, na który serdecznie zapraszam:)

12 komentarzy:

  1. Metal rzuca się w oczy więc jakbym mogła nie zaliczyć! rozetka z serduszek też się rzuca w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super wybrnęłaś z tematu :) Co to znaczy mieć pomysł, i jeszcze umieć go zrealizować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie pasuje do tasiemki i cekinów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko! Piękna karteczka a pomysł z guzikiem rewelacja - Pozdrawiam cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna pomysłowa karteczka! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję świetnego pomysłu z guzikiem :) I zadanie spełnione i kartka świetnie wgląda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł z guzikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka i fajny guzikowy kwiatek.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)