Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

sobota, 2 lipca 2016

Kartka imieninowa z motylami

Witajcie:)
Kilka imieninowych kartek powstał ostatnio u mnie, a to dlatego, że wkrótce wszystkie mi się mogą przydać:)
Dziś chciałam Wam pokazać kartkę, która jest trochę nietypowa. Nie tyle w kształcie co w otwieraniu, ma niesymetryczne otwarcie:) Oprócz motyli, kwiatka i koronki kartka ma przeszycie na mniejszej części. Słabo to trochę widać, więc zrobiłam oddzielną fotkę z bliska. Mam nadzieję, że teraz jest całość bardziej widoczna:)





Moją kartkę zgłaszam na wyzwania:

...motyl. Mnie motyle skojarzyły się z lotem, więc może karteczka przypasuje na wyzwanie. W końcu można ruszyć w drogę unosząc się w powietrzu jak motyle:)
 


Mam nadzieję, że przeszycia są widoczne
 


15 komentarzy:

  1. oj kochana łąkowo się zrobiło :), nie obijasz się w wakacje , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i bardzo wesoła...

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, wesoła faktycznie. :) Super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko! Cudowną karteczkę zrobiłaś, pięknie też kolory dobrałaś jest super zauroczyła mnie - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z tym niesymetrycznym otwieraniem. Ostrzegam, że kiedyś zgapię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolory - bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pozytywna karteczka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne kolory. Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ piękna praca w letnich kolorkach!
    Dziękuję za przyłączenie się do zabawy w Towarzystwie Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorowa i pozytywna. Życzę powodzenia w wyzwaniu AltairArt.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ileż tu kolorów - bardzo wakacyjnie się zrobiło :) Dziękuję za udział w moim wyzwaniu na blogu Towarzystwa Dobrej Zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna karteczka. Dziękuję za przyłączenie się do wyzwania w Towarzystwie Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna praca, dziękuję za udział w zabawie z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)