Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 11 lipca 2016

Kartka imieninowa z sercem:)

Witajcie:)
Dziś chciałabym Wam pokazać kartkę imieninową, którą wykonałam z myślą o Moim Ukochanym;* który niebawem obchodzi Imieniny:)
Przy okazji postanowiłam dopasować ją do kilku wyzwań:) Dlatego kartka nie ma kwiatków i jest w takim kształcie jakim jest:)






Kartkę zgłaszam na:


 

 Czerwony, zielony,napis, warstwy

 


 


Przy okazji chciałabym Wam przypomnieć o moim Kiermaszu:) Zajrzyjcie koniecznie:)

3 komentarze:

  1. Ciekawy i oryginalny pomysł :) Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka :* Twójci zapewne będzie zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)