Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 6 lipca 2016

Kartki przez cały rok u Ani :)

Witajcie:)
Na ten miesiąc Ania Iwańska przygotowała następujące wytyczne (pozwoliłam je sobie skopiować z Ani bloga co by niczego nie pomieszać;) ):
1.Na  kartce bożonarodzeniowej powinien pojawić się dzwonek
2. Na kartce okolicznościowej powinna być biedronka
3a. Jeżeli wybierzecie kartkę ślubną to powinny tam być dwa gołąbki
3b.  Jeżeli zdecydujecie się na kartkę wielkanocną nie zapomnijcie o baziach 
Z punktu 3 wybrałam dwa gołąbki, gdyż niedawno robiłam kartkę ślubną, na której właśnie gołąbki się znalazły:)

W porównaniu do poprzedniego miesiąca to teraz bardzo skromnie, bo tylko 4 kartki;)

Dzwonek:



Biedronka:



Dwa gołębie:





Mam nadzieję, że gołąbki są widoczne. Kształt i dekoracja na kartce nie jest przypadkowe. Została ona dopasowana do prezentu, tory również wykonywałam. Ale o tym w innym poście;)

Kolaż:



Oraz banerek do zabawy:

19 komentarzy:

  1. Super karteczki przygotowałaś:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie sobie poradziłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalko!Przepiękne karteczki,Ta z biedronką zauroczyła mnie jest śliczna - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. I kolejne piękne karteczki do kolekcji . Super że tak szybciutko poszło. Zaliczone na szósteczkę ale na specjalne wyróżnienie zasługuje biedroneczka. :-)
    Dziękuję pięknie za udział w zabawie i strasznie jestem ciekawa czemu taki właśnie kształt karteczki ślubnej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Skromnie, ale pięknie. Podoba mi się forma kartki ślubnej - czyżby prezentem, który robiłaś był wachlarz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne karteczki, świetnie wpisują się w okoliczności, na które powstały :) Fajna szczególnie ta na ślub, niezwykły kształt :) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne kartki!
    Z biedronką zauroczyła mnie najbardziej. To chyba zasługa połączenia technik. Różyczki z kwiatek z quillingu dały piękną kompozycję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kartki, szczególnie ta z biedronką i ślubna mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki, szczególnie urzekła mnie ta ślubna.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki cudne a ta na ślub w szczególności. Ma bardzo oryginalny kształt :))))))) I przepiękne róże :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są Twoje karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie zrealizowane wytyczne :-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne wszystkie Twoje kartki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)