Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

niedziela, 10 lipca 2016

Kartki u Ulki i Inki

Witajcie:)
Inka na ten miesiąc zaproponowała lift kartki. Ponieważ wyjeżdżam na wakacje to nie bardzo miałabym jak wykonać kartki na wszystkie wyzwania, a nie chce później na ostatnią chwilę tego robić. Dlatego tym razem wyjątkowo postanowiłam połączyć obie wytyczne. Tym bardziej, że jak najbardziej aniołek pasuje do liftowanej kartki:) W sumie tak się rozpędziłam, że powstały 3 kartki, każda inna, ale wszystkie na postawie tej samej kartki:)
Mam nadzieję, że Dziewczyny zaliczą mi zadanie na lipiec;)






 


13 komentarzy:

  1. Super karteczki. Z aniołkiem moja faworytka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki są świetne, ale to u Inki jest lift kartki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kartecki i życze udanych wakacjiii :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wszystkie zliftowane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba aniołkowa najbardziej mi się podoba! rozpędziłaś się, przed rozstaniem z robótkowaniem, ale odpocząć od niech czasem też trzeba! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw kartek, pokazuje jak różne prace można stworzyć według jednego wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka z aniołkiem jest śliczna.
    Boję sie liftowania, a widzę,że chyba nie taki diabeł straszny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne lifty ,najbardziej wpadł mi w oko ten ze świeczką ,ale środkowy ma świetne ukośne paski :-)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)