Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 11 lipca 2016

Kolczyki o smaku lodowym:) i kilka informacji:)

Witajcie:)
Danusia nam na ten miesiąc, a raczej na wakacje, wymyśliła w Cyklicznych Kolorkach barwy w smakach lodów. Któż ich nie lubi, zwłaszcza w upalne dni :) Ja uwielbiam tak dla ochłody :) Do wyboru jest, aż 6 smaków, ale wybieramy tylko 3. Dlatego mój deser skomponowałam z lodów: waniliowych, morelowych i śmietankowych



Banerek
 
Jeśli chodzi o moje upodobania co do tych kolorków, to z pewnością z każdego z nich coś by się u mnie w szafie i w biżu znalazło:)  Co do samych lodów to lubię raczej w każdym smaku, więc tutaj wybredna nie jestem he he
Na ten miesiąc skromny tworek, gdyż wyjeżdżam, a chciałam wziąć udział w zabawie. Na sierpień obiecuję poprawę i nawet niespodziankę;) I mam już pewien pomysł na interpretację tych kolorków:) 

Kolczyki dostępne na moim KIERMASZU, na który oczywiście wszystkich serdecznie zapraszam:)

Jutro rano wyjeżdżamy na wakacje:) Dlatego przez jakiś czas nie będę się pojawiała na Waszych blogach. Chyba, że pogoda będzie paskudna, czego sobie nie życzę;), to wtedy pewnie nie pozostanie nic innego jak tylko przenieść się do blogowego świata...
Mam nadzieję, że o mnie nie zapomnicie;) ale tak na wszelki ustawiłam kilka postów, co byście czasami sobie o mnie przypomniały i zajrzały:) 

Ja to chyba nawet na wakacjach nie będę mogła odpocząć od tworkowania, dlatego już mam spakowane szydełko i kordonek. Jeśli ktoś zobaczy we Władysławowie dziewczynę siedzącą przed namiotem z szydełkiem to pewnie będę ja he he

20 komentarzy:

  1. Fajne te lodowe kolczyki, takie słoneczne . Ja się bez robótki nie ruszam nigdzie , nawet jak idę do lekarza to zabieram ze sobą , w kolejce się przynajmniej nie nudzę. Życzę udanego urlopu pięknego słoneczka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kolczyki, udanego wypoczynku życzę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne lodowe kolczyki :) Udanego wyjazdu i pięknej pogody :) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kolczyki w smakowitych kolorkach :)
    Życzę Wam udanych wakacji i przepięknej słonecznej pogody.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) Na lato w sam raz :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyki w sam raz na lato, pięknie wyszły. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe kolczyki zrobiłaś Natalio. Pięknie wkomponowałaś kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  8. udanego wyjazdu i słońca, słońca, słońca :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Natalko! kolczyki są bardzo ładne i takie delikatne. - Pozdrawiam Cię gorąco i miłego urlopowania Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  10. Lodowe kolczyki w zabawie po raz pierwszy,super.
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanych wakacji!!! Żeby pogoda była dobra. Kolczyki zrobiłaś śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Morelowych lodów jeszcze nie jadłam. Za to waniliowe i śmietankowe zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniałe kolorki i pomysł

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze kolczyki :) Życzę udanego wyjadu :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  15. Delikatne i piękne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze są ;) Ciężko mi oceniać kolczyki bo ich nie noszę,dlatego wybacz ;) Udanego wypoczynku;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Delikatne smakowicie skomponowane połączenie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie fajne! Takie delikatniutkie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)