Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

niedziela, 31 lipca 2016

Ślubny Exploding Box


Witajcie:)
Choć pudełko było robione jeszcze w zeszłym roku. Państwo Młodzi dawno je otrzymali. Toi jednak jakość zaplątał mi się gdzieś i do tej pory go nie pokazałam. Zgodnie z wytycznymi jest bardzo żółty i ze słonecznikami (ulubionymi kwiatkami panny Młodej). Na środku umieszczona została świeczka w kształcie słonia- na szczęście;)
Uwaga duuużo zdjęć:)












Box zgłaszam na:


6 komentarzy:

  1. Piękny słoneczny exploding box :) bardzo mi się podoba. A te gołąbki na słoneczniku są urocze :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, w piękny kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalko! Śliczny Box Taki Słoneczny, Słonik cudowny.- Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wesoły boxik :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)