Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

piątek, 22 lipca 2016

Szydełkowe myszki i wymianka z AnGer

Witajcie
Jakiś czas temu Ania, która prowadzi blog Biżuteria i Rękodzieło napisała post z prośbą, kto by dla jej kotki Tasi przygotował szydełkowe myszki. Z chęcią się zgłosiłam:) I tak po kilku dniach Tasia dostała myszki do zabawy:) Ponoć bardzo się jej podobały i chętnie się nimi bawiła:) TU możecie to zobaczyć:) Do paczuszki dorzuciłam jeszcze owoce, które wykonywałam na cykliczne szydełko. Ania wspominała, że chętnie bawi się z Siostrzeńcem w sklep i takie gadżety wykorzystują właśnie:)
W zamian dostałam od Ani scrapki i koraliki:)

To ja dostałam od Ani:






A to myszki, które powędrowały do Tasi:




P.S. Tak sobie pomyślałam, że może by zrobić tutka  z tymi myszkami? Byłyby chętne Osóbki?

4 komentarze:

  1. Pięknie u Ciebie. Zapraszam tez do mnie. Dorota http://sielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna wymianka:-) ja niestety nie tworzę na szydełku ale tutorial komuś na pewno się przyda:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym była chętna :P a nóż widelec by mi się udało :) he he he :) podstawy są :P
    Myszory fajowe :* i piękne prezenty dostałaś za :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)