Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 17 sierpnia 2016

Były sobie liski trzy:)

Witajcie:)
Na ten etap w cyklicznym szydełku należy przygotować liska:) Liski te według podanego schematu robi się bardzo szybko i nawet fajnie. Dlatego u mnie powstały od razu trzy liski. Dwa bordowe dodatkowo dostały łańcuszek szydełkowy, na którym można je zawiesić.






15 komentarzy:

  1. Liski prześliczne...szczegolnie podobają mi sie te bordowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ale cudeńka wyczarowałaś! Gratuluję talentu i pozdrawiam cieplutko ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się chyba najbardziej podoba ten rudy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te liski. Muszę i ja się zabrać za moje 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne mordki mają te liski :) Urocze !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze liski! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Super. Świetny pomysł z tym łańcuszkiem! Lisk i wyglądają uroczo. Dziękuję za zabawę a dzis zapraszam na wykonanie kaktusa. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  8. Super. Świetny pomysł z tym łańcuszkiem! Lisk i wyglądają uroczo. Dziękuję za zabawę a dzis zapraszam na wykonanie kaktusa. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)