Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 31 sierpnia 2016

Kaktus

Witajcie:)
Kolejnym tworkiem do stworzenia w Cyklicznym Szydełku jest Kaktus:)
Przyznam, że ten powstał jeszcze w tym samym dniu, w którym wzór pojawił się na stronie. Z początku stwierdziłam, że biorę udział w zabawie i stworzę kaktusa, ale nie wiem co z nim zrobię, bo jakoś mi do wystroju nie pasuje. Jednak po skończeniu stwierdzam, że zostaje ze mną:) Już nawet powstał kolejny dla Ani S na prywatną wymiankę, ale o tym innym razem:)
Cały kaktus powstał według wzoru podanego w zabawie. Kwiatek również jest według tego schematu. Jednak zamiast jednego dałam trzy tworzące jeden większy kwiat.









 


Przypominam o moim Candy:)

18 komentarzy:

  1. Świetny kaktus i aranżacja do niego jest niesamowita, wygląda w tej kuli jak prawdziwy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny. Niesamowicie realistycznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalko! Cudowny Kaktusik - Pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko, piękne kaktus. Do tego nie pokłuje i nie opadną mu kwiaty:)A ja lubię kaktusy i mam całą hodowlę na parapecie:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak żywy,a podlewać nie trzeba

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny, zupełnie jak żywy 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycznie wyszedł Ci ten kaktusik! Cudnie wygląda w tym szklanym wazoniku. Dziękuje za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kaktusik. Wygląda jak żywy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kaktus jak żywy Kochana. Uwielbiam kaktusy i już się nie mogę doczekać kiedy do mojej kolekcji dołączę ten od Ciebie. Ciekawe czy ktoś się pozna :P
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł z trzema kwiatkami na czubku. U mnie tylko jeden zakwitł 🙁

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny kaktus chyba też taki sobie zrobię. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)