Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Kartka z guzikiem

Witajcie:)
Jeszcze zdążyłam:) Wytyczne na sierpień u Uli Kartka bożonarodzeniowa z guzikiem. Na mojej kartce guzik pojawił się jako środek kwiatka, który miał przypominać gwiazdę betlejemską. oj chyba nie wyszło:P Ale kwiatek chyba fajny wyszedł. Mam nadzieję, że i taki na bożonarodzeniowej kartce może być:) Tym razem dość skromna wyszła mi kompozycja kartki, ale mnie się nawet podoba:)





 


Bardzo dziękuję wszystkim za życzenia urodzinowe pod wczorajszym postem :*

16 komentarzy:

  1. Wyszło bardzo fajnie, kartka mi się podoba i kwiatek też choć to zupełnie nie moje kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. I kwiatek i cała kartka bardzo ładnie Ci wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna kartka. A kwiatek całkiem dobrze przypomina gwiazdę betlejemską.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna ta karteczka, takie proste tez mają swój urok a guziczek jest i to najważniejsze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna i ładna karteczka Ci wyszła :) Super kwiatek :) Ja lubię skromne kartki, więc mnie się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! uwielbiam wykorzystywać guziki w pracach scrapowych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I kwiatek i kartka maja swój urok:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka ma swój urok...super wyszła z tym guzikiem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wpasowałaś guziczek! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Natalko! Śliczna karteczka,Pięknie wygląda ten guziczek w tym kwiatku- Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na guziczek!

    OdpowiedzUsuń
  12. Co ma przypominać? Przecież jest ładną gwiazdą betlejemską.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna karteczka Kochana :* a kwiatek jak najbardziej przypomina gwiazdę betlejemska.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kwiatek oczywiście, ze przypomina gwiazdę. Tylko ja dałabym żółty guzik do środka zamiast niebieskiego. A karteczka na "Plaskato" akurat do koperty 😀

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)