Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 4 sierpnia 2016

Kokardki

Witajcie:)
Ja to dosłownie na ostatnią chwilę je zrobiłam, bo do północy jest czas. Ale ufff wyrobiłam się i to najważniejsze:) Kokardki są wg kursu w cyklicznym szydełku.

Kursik jest bardzo przejrzysty, a same kokardki robi się bardzo szybko:)



Na pewno później na spokojnie powstanie ich znacznie więcej:)

http://diytozts.blogspot.ie/2016/07/14-cykliczne-szydeko-edycja-iv-kokardka.html

7 komentarzy:

  1. Kokardki śliczne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalko!Śliczne kokardki- Pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z tobą. Robi się je bardzo szybko. Moje kokardki też robiłam na już ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie fajniutkie kokardki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kokardeczki, cieszę się że zdążyłaś ;)
    Dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)