Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

niedziela, 21 sierpnia 2016

Mam 3 latka:)

Witajcie:)
Konkretnie to mój blog obchodzi dzisiaj dokładnie 3 latka istnienia:)
Przez ten czas poznałam wiele wspaniałych osób. Nawiązałam nie tylko nowe znajomości, ale przede wszystkim przyjaźnie:) Poznałam wiele nowych technik, co wzbogaciło moje rękodzielnicze życie:)
Dziękuję wszystkim tym, którzy do mnie zaglądają, pozostawiają miłe słowa, dzielą się radami:)
Mam nadzieję, że nadal będziecie chcieli ze mną w tym wirtualnym życiu spędzać czas:) Na co wszystkich serdecznie zapraszam:)

Ponieważ równo za tydzień mam urodziny to postanowiłam połączyć te dwa wydarzenia i przygotowałam dla Was małą niespodziankę:) o której dowiecie się właśnie w dniu moich urodzin:) 
Niestety na dziś nie zdążyłam wszystkiego przygotować, dlatego o wszystkim poinformuję w kolejną niedzielę:)

Dziękuję wszystkim do mnie zaglądającym:)





Miłej niedzieli:)

19 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję 3 urodzinek bloga. Życzę kolejnych twórczych prac, które będziemy mogły podziwiać. Milutkiej niedzieli. Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat Natalko!!! Wszystkiego najlepszego i wielu nowych technik do odkrycia Ci życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze życzenia urodzinowe ! A właściwie podwójno-urodzinowe :) I oczywiście jeszcze wielu lat i super twórczych i z nauką nowych technik :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzy lata, matuchno dla mnie to dużo 💐
    Gratuluję i wielu kolejnych Ci życzę owocnych w piękne rzeczy 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję urodzin bloga, rzeczywiście to już szmat czasu. Ale najważniejsze jest doświadczenie jakie zdobywamy, rozwijamy się dzięki temu. No i nieocenione blogowe przyjaźnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję urodzinek! Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje:-) kolejnych kilku lat w blogosferze życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. podwójne urodziny super:)
    samych twórczych dni:)i radości z tworzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. pewnie, że będziemy z tobą , nadal, chętnie nie tylko w wirtualu :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja również przyłączę się do gratulacji i życzę wielu jeszcze lat owocnych w tak piękne prace. :) A i prywatnie Tobie życzę wszystkiego najlepszego. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzy lata, to już kawał czasu :) Gratuluję o kolejnych wspaniałych latek życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Natalko! Gratuluje Ci tych trzech lat blogowania i życzę Ci następnych wspaniałych lat.Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję, 3 lata to szmat czasu, wspaniale, że nadal jesteś z nami, życzę więcej lat w blogowej sferze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! I życzę jeszcze większej satysfakcji w kolejnych latach blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, życzę Wszystkiego Najlepszego Tobie z okazjii blogowania :) I czekam na Ciebie w natsepnym tygodniu aby złożyć CI urodzinowe życzonka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję pięknych 3 latek na blogu i życze kolejnych wspaniałych lat w blogosferze:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje gratulacje 😀Trzy lata to niezły wiek 😀Życzę kolejnych twórczych latek 😃

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)