Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 3 sierpnia 2016

Pomoc przy zamku

Witajcie:)
Dziś zupełnie prywatnie i nie o rękodziele.
My chętnie wyjeżdżamy na wakacje pod namiot:) Ponieważ zależy nam na solidnym namiocie to mamy taki jeszcze sprzed nastu lat. Dzięki temu przeżył niejedną burzę i ulewę, kiedy inne lądowały w koszu. Ale ja nie o tym:)
W tym roku niestety poszły nam dwie główki od zamków w przedsionku. Próbowaliśmy już w pasmanteriach i u krawcowych szukać samych tych główek, co by nie trzeba było wymieniać całego zamka. Ktoś nam powiedział, że tak się da.
Nawet dzwoniliśmy do firmy, która przejęła produkcję tych namiotów. Ale jak nam podano cenę to omal nie spadliśmy z krzeseł.
Stąd mój dzisiejszy post z prośbą.
Czy któraś z Was ma może możliwość zdobycia takiego zamka lub wie, gdzie byśmy mogli go kupić za rozsądną cenę? Albo same te główki?
Chodzi o dwustronny metalowy zamek do przedsionka w namiocie.




Z góry dziękujemy za każdą pomoc:)

6 komentarzy:

  1. Ja zazwyczaj sprawdzam stare zamki, ale ten jest chyba większy, może kaletnik by miał? Albo sprawdź na allegro?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę nie pomogę, też do kaletnika wożę takie sprawy ostatnio mi w teczce skórzanej główkę zmieniał, a krawcowa mówiła , że się nie da i zamek trzeba zmieniać .

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety Nie. Nie ma gdzie go zaczepić

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio wymieniałam w swoim namiocie cały zamek
    A że nie można było kupić w hurtowni pojedynczego, mam ich na stanie 10!
    Wysłać? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, te co mam sa plasitkowe. Jedna powinne się sprawdzić. Mam w innym miejscu plasikowy i daje radę.

      Usuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)