Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 24 sierpnia 2016

Sierpień u Ani

Witajcie:)
Przede wszystkim chciałabym Wam bardzo podziękować za życzenia z okazji rocznicy bloga:)

Tak szybko mi ten miesiąc mija, że jeszcze trochę, a bym o pokazaniu kartek zapomniała. Dlatego szybciutko nadrabiam:)
Dziś pokażę Wam karteczki jakie przygotowałam na zabawę u Ani

Wytyczne:
1. Boże Narodzenie - świeczka 
2b. Jeżeli wybierzecie kartkę ślubną zamiast Wielkanocnej to powinny na niej być obrączki 
3. I na kartce okolicznościowej powinien się znaleźć choć jeden listek

Świeczki powstały u mnie, aż dwie. Jedna tradycyjna, a druga haft matematyczny.
Kartkę na ślub miałam i tak wykonać, a wytycznych nie było, więc ją wpasowałam do zabawy:)
Do zrobienia karki z listkiem zainspirowała mnie Agata i jej kwiatowa zabawa. Dlatego moją okolicznościową kartkę zgłaszam również do Jej zabawy:) Słonecznik







Kolaż:)


banerki do zabaw

 


29 komentarzy:

  1. Ania to umie motywować, jak widzę jej zabawa zatacza coraz szersze kręgi...dobrze będzie nas więcej milośniczek cardmakingu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalio, kartki są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalne i pięknie wykonane kartki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki wykonałaś. Aż się nie chce myśleć, że już niedługo koniec.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie sobie poradziłaś 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne:-) najbardziej podoba mi się pierwsza:-) delikatna i elegancka:-) pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super karteczki! Serdecznie pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne karteczki :) Haftowana świeca wyszła super

    OdpowiedzUsuń
  9. Natalko! Wszystkie karteczki są Świetne ale najbardziej
    podoba mi się ta gwiazdkowa - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne kartki. Miałam w planach ten sam matematyczny wzór ze świecą, ale zdecydowałam się na inny - prezentacja w najbliższą niedzielę, zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karteczki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kartki przygotowałaś!
    Bardzo podoba mi się okolicznościowa ze słonecznikiem i listkami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawie łączysz różne techniki, karteczki są urocze i oryginalne. Kapitalnie wygląda słonecznik! Podoba mi sie również haftowana świeca. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne są Twoje karteczki. Szydełkowy słonecznik jest po prostu niesamowity!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne wszystkie karteczki bez wyjątku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Natalko cieszę się niezmiernie , że znowu mogę podziwiać Twoje kartki w zabawie karteczkowej. Podobają mi się wszystkie ,aczkolwiek pierwsze miejsce dziś zajmuje świeczka haftem matematycznym . Świetny jest ten wzorek. Zaliczenie oczywiście na szósteczkę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne wszystkie Twoje kartki ... podoba mi się łączenie różnych technik na kartce (czasami też tak robię) :) Podziwiam precyzję haftu matematycznego, wyjątkowa kartka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Natalio bardzo ładne i ciekawe kartki. Szczególnie podoba mi się kartka z przestrzenną świecą. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne karteczki stworzyłaś Natalia :))) Wyzwania mają moc wyzwalania wspaniałych inspiracji :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne kartki :-))) Haftowana świeczka i słonecznik cudne :-)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ekstra karteczki. Bardzo podobają mi się te ze świeczkami.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)