Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 11 sierpnia 2016

Wachlarz we fiolecie

Witajcie:)
To już drugi wachlarz jaki wykonałam. Tym razem miał być w kolorach: białym, zielonym i fioletowym. Dlatego uznałam, że biały będzie sam wachlarz, zielone listka i dodatki, a fioletowe róże. Dodałam kilka białych róż, by całość nieco rozjaśnić. Wydaje mi się, że tym razem chyba więcej jest różyczek, ale za to są mniejsze. 
Dodatkowo Osoba, która zamówiła wachlarz przyniosła dwa materiałowe serduszka, które zostały przyklejone na środku. 
Wachlarz również będzie prezentem ślubnym. 



16 komentarzy:

  1. Super wachlarz!pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wachlarz jest przepiękny! Będzie śliczną pamiątką na dluuuuuuugie lata. Twoje róże są cudne! A serduszka stanowią piękny dodatek od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalko! Wachlarz jest śliczny i jeszcze w moim kolorze _ pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę taki wachlarz, jest świetny. Piękna pamiątka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie wspaniałą pamiątką dla młodych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalko przeurocza praca!! Elegancka i niebanalna! Ściskam mocno i życzę miłej środy ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wachlarz :) Różyczki tworzą tu przepiękną kompozycję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wachlarz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)