Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 30 sierpnia 2016

Wianek z sową

Witajcie:)
Dziś przychodzę do Was z wiankiem, który ma być wspomnieniem leśnych spacerów:) Uwielbiamy spacery po lesie o każdej porze roku:) W związku z tym postanowiłam, że wianek będzie w kształcie serduszka:) Wianek zrobiony jest z papierowej wikliny, ale zamiast go barwić kawą oplotłam go brązową bibułą. Teraz wygląda jak kora drzewa. A przynajmniej mnie się to tak skojarzyło:) Sówka wykonana jest według tego kursu. Kurs na liście znalazłam w Twórczych Inspiracjach 5/2015
Wianek zgłaszam na wyzwanie: #10 WYZWANIE - Idziemy na wycieczkę 



A już niedługo jesień i zaczną się spacery wśród kolorowych liści na drzewie i tych szumiących pod stopami:) Taką jesień lubię. Tej ponure nie.



13 komentarzy:

  1. Świetny wianek z uroczą sówką! Cudownie pleciesz papierowe kształty. Ja lubię i tą szarą, ponurą jesień - szczególnie gdy siedzę w domu:) pod kocykiem, z książką i kubkiem kawy. No, ale wolę słoneczko!
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalko, świetna jesienna ozdoba, która przepędzi szare, smutne chwile.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalny, moja przyjaciółka by oszalała na ten widok :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna pamiątka z wycieczki po lesie. Dziękuję za udział w wyzwaniu D.I.Y. czyli zrób to sam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ladnie :) ja tez uwielbiam spacery w lesie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A przepraszam ta sowa to z kursu na DIY?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaaaaaaa ale świetny wianek! Sowa jest rewelacyjna a te liście - łał!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy sercowo-jesienny wianek 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna wianek.Świetna dekoracja.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna wianek.Świetna dekoracja.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)