Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 21 września 2016

Kartka dla Inki- media plus stempel

Witajcie:)
Ja z mediami to mam niewiele wspólnego. Nie korzystam z nich przy robieniu kartek, i raczej średnio się na nich znam. Ale to mnie nie powstrzymało przed zrobieniem kartki na zabawę u Inki. Skoro bawię się od stycznia to nie mogłam/nie chciałam;) teraz zrezygnować.
Do swojej kartki użyłam zwykłych farbek akwarelowych i lakieru do paznokci. Tylko czy to są te media? hmm... Najwyżej moja kartka nie zostanie uznana. Ale i tak jestem z siebie dumna, że spróbowałam. A ta karteczka osobiście bardzo mi się podoba;)
Najpierw wzięłam kartkę ze starego śpiewnika z kolędami. Chciałam ją kawą potraktować, ale to by było zbyt proste. Dlatego pomalowałam ją farbkami akwarelowymi, ale takimi najtańszymi szkolnymi. Po wyschnięciu okazało się, że kartka brudzi, a całość nie wygląda zbyt ciekawie. Wpadłam na pomysł by całość przemalować lakierem do paznokci z brokatem. Dzięki temu kartka już nie farbuje, kolory dodatkowo się ożywiły, no i brokat sprawia, że się mieni. Kartka ze śpiewnika to tylko tło, bo na środku mamy Państwa Mikołajów w rameczce:) (źródło pochodzenia na dole bloga). Miał być również stempelek, który z braku prawdziwych stempli wykonałam z tekturki. Znaczy wycięłam z niej gwiazdkę pomalowałam ją farbką i odcisnęłam na kartce ze śpiewnika. Tylko chyba za bardzo jej nie widać:( Odcisnęłam je w górnych rogach kartki.
Jak Wam się podoba taka kartka?




13 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy sposób na mediową kartkę. Ja tez kiedyś próbowałam wykorzystać lakier do paznokci do malowania po papierze, ale odniosłam wrażenie, że strasznie tłuści papier...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzór! do naśladowania: Twój projekt (tak, to cały projekt) jest niesamowity - chęci, sposób i wykonanie - bardzo podziwiam!!! I wiesz co? to akurat moja ulubiona kolęda! Możesz być dumna! Ja jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowość ludzka nie zna granic, jak mówi Marta ogranicza nas tylko wyobraźnie. Gratuluje Natalko wszystkiego od pomysłu do realizacji. Wykorzystanie kartek ze śpiewnika genialna a sposób w jaki sobie poradziłaś z mediami godny naśladowania. Wniosek - nie trzeba wydawać pieniędzy że stworzyć cos fajnego i oryginalnego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny efekt końcowy. Bardzo oryginalne podejście do tematu. Nie przypuszczałam, że lakier do paznokci sprawdzi się w rękodziele, ale jak widać da się i jeszcze można osiągnąć super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa karteczka, media to te media. Swietnie sobie poradziłaś 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalko, pięknie Ci wyszła ta mediowa kartka, a gwiazdkę od razu dostrzegłam:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Natalko! Jak dla Mnie Karteczka jest Bardzo ładna, A w ogóle to spodobał mi się pomysł na jaki wpadłaś żeby zrobić taką karteczkę - Pozdrawiam Cię Goraco

    OdpowiedzUsuń
  8. Udany eksperyment mediami, ciekawa kartka świąteczna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jest i bardzo pomysłowa!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tło ze śpiewnika jest rewelacyjne ! Piękna para i pomyslowe stempelki gwiazdkowe :-)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)