Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

piątek, 23 września 2016

Przybornik na biurko

Witajcie:)
Chciałabym Wam pokazać przybornik an biurko jaki niedawno zrobiłam. W sumie to do jego powstania natchnęło mnie Wyzwanie # 12 Z motywem szkolnym
Swój przybornik zrobiłam z kartonika i patyczków po lodach.
Najpierw zrobiłam pudełko z kartonika, a później okleiłam go patyczkami, na zewnątrz i w środku. Patyczki pomalowałam farbą akwarelową i bezbarwnym lakierem do paznokci. Wewnętrzne patyczki zostały w naturalnym kolorze. Do dekoracji użyłam sznurka do paczek i drewnianych koralików. Dodatkowo przypięłam kilka małych klamerek, które posłużą do przypinania małych karteczek. Powstałą szczelina między zewnętrznymi a wewnętrznymi patyczkami służy do przechowywania notesika z kartkami. I tak powstał przybornik, który pozwoli mi utrzymać na biurku porządek;)









Przybornik zgłaszam na wyzwanie na Box Blog

12 komentarzy:

  1. Rewelacyjny pomysł!
    Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny przybornik stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalko! Ale śliczne jest te pudełeczko,Świetny pomysł miałaś - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe pudełko. Fajna jest ta szczelina na karteczki 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny przybornk.Świetnie zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł i piękne wykonanie :) niestety jak dla mnie to z lekka za mały ten przybornik coby pomieścił wszystkie moje szargały :P Mi to by się z 5 takich przydało :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł :) Dziękuję za wspólną zabawę w wyzwaniu BoxBloga.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)