Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 27 września 2016

Śnieżynka

Witajcie:)
Na wrzesień w zabawie u Uli K. wytycznymi są śnieżynki:)
Ja przygotowałam dwie kartki. Na jednej są śnieżynki zrobione na szydełku, a na drugiej śnieżynki cekinowe.


Banerek do zabawy:

19 komentarzy:

  1. Obie karteczki piękne, choć moim faworytem mikołajki:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalko! Obie karteczki są bardzo Ładne - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kartki , na tej pierwszej jest cudna grafika , ale szydełkowe śnieżynki też mi się podobają
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. O, jakie super karteczki 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwie karteczki są wspaniałe :) Bardzo fajne podejście do tematu :) karteczka z szydełkowymi śnieżynkami jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki,ta ze śnieżynkami szydełkowymi ekstra :))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Natalko, śliczne śnieżynki, szczególnie te szydełkowe.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne karteczki, świetnie wpisują się w motyw przewodni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki :) Jednak bardziej podoba mi się ta z szydełkowanymi śnieżynkami, może dlatego, że zaczęłam uczyć się szydełkować i mam nadzieję kiedyś takie wykonać :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniale się prezentują te śnieżynki szydełkowe,super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie karteczki śliczne!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kartki!
    Urzekła mnie ta z szydełkowymi śnieżynkami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne!! Bardzo mi się podobają obie:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)