Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 5 września 2016

Tyyyyyyyyyyyle wspaniałych wspaniałości dostałam :D

Witajcie:)
A to wszystko dostałam od trzech wspaniałych Duszyczek z okazji urodzin:)
Szczerze powiedziawszy to spodziewałam się, że może ewentualnie dostanę jakąś kartkę z życzeniami. Ale tego co dostałam w życiu bym się nie spodziewała. Dziewczyny jesteście kochane!!!:)
Pokaże Wam wszystko w kolejności w jakiej paczuszki przychodziły:)

 


Te zielone kolczyki podziwiałam u Ani, a teraz są moje:)
 








 
 
 






 


 
Jeszcze raz bardzo dziękuję:) Za pamięć, życzenia i te wspaniałe prezenty:)

10 komentarzy:

  1. Piękne prezenty dostałaś, a najważniejsze, że pamiętały :)
    Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne prezenty dostałaś:-) wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalko, piękne prezenty dostałaś.
    Przyjmij i ode mnie najserdeczniejsze życzenia urodzinowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic dziwnego ,żeś cała w zachwytach :) Piękne prezenty dostałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pprezenciki :) Gratuluję :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalko! Cudowne prezenciki Dostałaś, Przyjmij również i ode mnie spóźnione,Ale Serdeczne Życzenia Urodzinowe - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenciki dostałaś Natalko;)W takim razie przyjmij ode mnie chociaż te skromne życzenia urodzinowe: WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! Przepraszam, że spóźnione, ale szczere;)Pozdrawiam Cię gorąco;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie wiedziałąm, że masz urodziny. Spóźnione ale serdeczne życzenia Ci przesyłam :) A prezenty dostałaś wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty otrzymałaś 😀Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin 😃

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)