Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

sobota, 17 września 2016

Wrześniowe kartki u Ani

Witajcie:)
Na wrzesień Ania podała takie oto wytyczne:
 1. Na kartce Bożonarodzeniowej umieszczamy RENIFERA, ŁOSIA, JELONKA, jednym słowem wszystko co ma poroże.
2. Na kartce okolicznościowej ma być KORONKA - szeroko rozumiana, może być serwetka z koronką, może być koronka z taśmy, może być koronka z dziurkacza co tam komu się zamarzy.
3a. Na kartce wielkanocnej ma być ZAJĄC ( KRÓLIK)  I JAJO. - ja właśnie ten wariant wybrałam:)

Dodatkowo Ania wpadła na pomysł byśmy wykonały kartki bożonarodzeniowe z wykorzystaniem tego samego wzoru renifera. Oczywiście dla chętnych. Ja wybrałam wzór na haft krzyżykowy. Później na stronie ze wzorami znalazłam innego renifera, którego również wyhaftowałam. 
Jeśli chodzi o kartkę z koronką to tutaj także zrobiłam 2;) Jedna jest z tradycyjną koronką, zamkiem-suwakiem i moimi różyczkami z bibuły. Do drugiej kartki przygotowałam koronkę na szydełku i wyhaftowałam kwiatka.
Do wielkanocnych kartek wykorzystałam również haft krzyżykowy. Kartka z haftem jest w kształcie doniczki.  Druga karteczka powstała z zajączka, którego otrzymałam na wymiance. Na drugiej nie ma napisu, bo niestety nie posiadam żadnych wielkanocnych:(
I tak powstało u mnie 6 różnych kartek z wykorzystaniem 3 wytycznych;) Każda inna, ale wszystkie (mam nadzieję;)) spełniają Ani wymagania

1. Renifer







2. Koronka






3. Zając z jajkiem





Kolaż



Banerek
 

Dziś było sporo fotek;) kto dotrwał do końca?
Przy okazji chciałabym Wam przypomnieć o moim Kiermaszu:) Zapraszam wszystkich serdecznie:)

30 komentarzy:

  1. Ja dotrwałam:) Natalko, podziwiam wszystkie karteczki, ale ta z suwakiem po prostu mnie oczarowała. Rewelacyjny pomysł!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki wysyp rogacizny ;-))) Piękne kartki ,zwłaszcza te z haftem :-))) Niezmiennie mnie zachwycają ,bo ja nie wyszywająca :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dotarłam, dotarłam 😆
    Mi jakoś ten łoś vel renifer u wszystkich się najbardziej podoba 😊 i u Ciebie też.

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko ale poszalałaś z tymi karteczkami :-)
    Cieszę się bardzo , że powstał kolejny rogacz wg schematu do wspólnego wyszywania. Wszystkie karteczki bardzo fajne a pomysł z tym zamkiem i koronką genialne. Świetnie to wygląda.
    Oczywiście zaliczenie z najwyższą notą.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie podwójne! Ale z Ciebie pracuś Natalko.
    Bardzo ciekawe pomysły. Ta z suwakiem śliczna i radosna, ta w formie doniczki niezwykle pomysłowa a łoś fantastyczny. Cieplutko Cię pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalko! Karteczki są Cudowne wszystkie mi się bardzo podobają - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ale wysyp karteczek i na dodatek wszystkie śliczne. Nie wiadomo która najładniejsza. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się napracowałaś :) Świetne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Natalko fantastyczne kartki, ale reniferki mnie zachwyciły :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale dużo karteczek :) Śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudeńka różniaste. Super! :)

    Przy okazji serdecznie zapraszam do mnie, właśnie trwa KONKURS Z OKAZJI 5 URODZIN BLOGA :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow zaszalałaś z ilością. Łosiek mój ulubieniec 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne są Twoje karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Natalko wszystkie kartki są piękne ale ta z suwakiem jest rewelacyjna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale się postarałaś :) Jedna ładniejsza od drugiej, ale ta z różami z bibuły najpiękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku ile karteczek! Świetnie poradziłaś sobie z wytycznymi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie śliczne i pomysłowe.Jeszcze taka ilość
    podziwiam Cię. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie są śliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. O rety, ale karteczkowy wysyp i wszystkie świetne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne karteczki, reniferki mnie zauroczyły no i spodoba mi się pomysł wykorzystania szydełkowej koronki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne, a do tego każda inna.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale wysyp ślicznych karteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaszalałaś - tyle karteczek, a co jedna to piękniejsza! Różyczki są cudne, no i ja bardzo lubię wszelkie reniferki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale poszalałaś z tymi karteczkami. Podziwiam te wyszywane krzyżykami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)