Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 8 września 2016

Zakładka w cętki

Witajcie:)
U Danusi zaczęła się III edycja cyklicznych kolorków:)
Tym razem nie kolor jest obowiązkowym akcentem w pracy, a cętki.
To wymyśliłam sobie, że zrobię zakładkę do książki i to z haftem krzyżykowym. Tutaj z pomocą przyszła mi Tereska, która użyczyła mi ciekawy wzór:)
Zakładka wyszła mi nieco szeroka, ale przecież kto powiedział, że taka nie może być;) Do książki się ze spokojem mieści;)







Mam nadzieję, że Szefowa przyjmie moją zakładkę:)

 

Nie wiem czy teraz również mamy napisać o swoich upodobaniach co do cętek. Jeśli o nie chodzi to jakoś za tym wzorem w ubraniach nie przepadam. W domu też nic z taką dekoracją nie mam. 
Zakładka jest do wzięcia;)

P.S. Przypominam o moim CANDY:)

37 komentarzy:

  1. Super zakładka, i masz rację przecież nikt norm nie ustalał :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi, hi super zakładeczka, centki bombowo wyglądaja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cętkowane ślady stóp,tego się nie spodziewałam.Fantastyczny pomysł Natalko,piękna zakładka z niego powstała.Rozumiem ,że tymi kroczącymi śladami stóp i listkami powoloutku przywołujesz jesień haha:)
    Dzięki za Twoją interpretację cętek i udział w zabawie.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna zakładka :) Ciekawy wzorek :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne cętkowane ślady :) Zakładeczka super ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalko, świetna ta cętkowa zakładka.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne i niekonwencjonalne wykorzystanie cętek na stopach :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalko! Zakładeczka jest urocza - pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. No powiem że trochę Ci zazdroszczę tych centków . Temat do prostych nie należy ale widzę że poradziłaś sobie genialnie. Bardzo fajno zakładka wyszła .
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stopy w cętki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza zakładka Natalko, świetne są te cętkowane stopki.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. szałowa zakładka, te stopy są urocze

    OdpowiedzUsuń
  13. Cętkowane stopy. Nieziemski pomysł. Świetna zakładka 😀

    OdpowiedzUsuń
  14. 😀 Natalia dziękuję za czujność 😏 data już poprawiona zapraszam do zabawy http://decoartm.blogspot.com/2016/09/candy-candy-candy-z-bloomcraft.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam patrzeć na hafty.Twój jest pięknie wykonany i z pomysłem.Świetnie wyszły stopki właśnie w panterkę.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna zakladeczka
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna zakladeczka
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana1 dziękuję za prezent w podaj dalej! Kwiatuszki są przecudowne. U mnie już nowa zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cętkowane stópki są super :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Prezent dotarł w całości, dziękuję Ci serdecznie kwiatuszki i cała reszta są przepiękne. Jeszcze raz Ci bardzo dziękuję i pozdrawiam cieplutko Monika:) Zakładka śliczna stópki w cętki, świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna zakładeczka, wzorek stóp genialny ! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie zinterpretowany temat!
    zakładek wyszła świetnie, a te szersze są nawet lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie wyszła i kojarzy mi się z żyrafą ! :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj, przydałoby mi się kilka nowych zakładek do książek. Bardzo ciekawy pomysł! Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wzorek cudny :) Taki niespotykany, nielatwo zapomniec :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny, wyjątkowy pomysł :D Cętkowane stopy - kto by pomyślał? :D
    Piękna zakładka, taka szersza też może być.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawy pomysł,zakładeczka jest urocza-cętkowane stopki-super ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. No to Ci się udała zakładka! Jest bardzo oryginalna, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zakładka bardzo zabawna i przez to oryginalna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny pomuysł, a że kocham xxx- extra pracka!

    OdpowiedzUsuń
  31. Zaskoczyła mnie ta praca, bardzo pomysłowa i wesoła . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ciekawy, klimatyczny wzorek na zakładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super cętkowane łapki na zakładce wyglądają super :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)