Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 13 października 2016

Cykliczne szydełko-buciki

Witajcie:)
Tym razem w cyklicznym szydełku należało wykonać buciki dla niemowlaka.
Przyznam się Wam szczerze, że jakoś opisu ich wykonania za nich nie mogłam ogarnąć, ciągle coś mi nie pasowała, a w efekcie wyszły mi dwa buciki w różnych wielkościach.  Stwierdziłam, że jakby do tego był schemat narysowany to byłoby mi łatwiej. Zawsze czego bym nie skumała w opisie mogłabym spróbować rozszyfrować na schemacie. I stąd moja prośba do Organizatorek, by do kolejnych zadań dodawać również schematy:)
Tak prezentują się moje buciki:





 


P.S.
Przypominam o moim Candy:) Zapisy jeszcze tylko przez 3 dni, do 16.10.2016r. 
Serdecznie zapraszam:)

15 komentarzy:

  1. Natalko nie tylko ty miałaś problem z tym opisem, próbowałam kilka razy i nic z tego nie wyszło, więc je sobie odpuściłam. Twoje i tak wyszły fajnie:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo problemów, buciki wyszły świetnie!
    Ja też ostatnio rozgryzam szydełkowe wzory na gwiazdki i śnieżynki, czasami bez powodzenia.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie martw się , przetrenowałaś wzorek i następne będzie na pewno idealne. A te też nie są wcale złe , w końcu z włóczki to ten mniejszy się naciągnie:-)Ja nie kumam wzorów graficznych dla odmiany , wole opis słowny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Na moje oko butki prezentują się super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja robilam je ze schematu i powiem szczerze, ze nie byl dla mnie zbyt przejrzysty. Dlatego pomyslam, ze jak zrobie opis wg tego co sama robilam to latwiej bedzie. Ok nastepnym razem bedzie jedno i drugie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne buciki ! Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne. Te kwiatuszki są przesłodkie.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalko! Całkiem ładne Buciki Ci wyszły, a kwiatuszki są Cudowne - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają świetnie! No ze schematami to nie taka prosta sprawa... no ale opis też w tym wypadku nie był najlepszy.. Przepraszamy za trudności i zaczęcamy do kolejnych projektów.
    Pozdrawiam serdecznie.
    A butki i tak wyszły Ci fantastycznie. Świetnie sobie poradziłaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne Twoje buciki. Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że nie tylko ja miałam problem z tym opisem. Zrobiłam, ale tez z wielkim trudem 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Super buciki. Ja niedługo będę robić takie troszkę większe, bo w rozmiarze 38... Ale na razie się zbieram :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie czadowe papciochy, ciepłe na zimę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)