Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

niedziela, 23 października 2016

Cykliczne szydełko-dynia

Witajcie:)
Kolejnym zadaniem do wykonania w zabawie Cykliczne szydełko była dynia. Z braku pomarańczowej włóczki, moja jest w kolorze czarnym. Ale czarny do Halloween chyba pasuj, co nie?:)
Dynie robi się bardzo szybko. Z podanego schematu powstaje zgrabna malutka dynia, którą można wykorzystać do tworkowych dekoracji;)







8 komentarzy:

  1. Śliczna dynia :) A że czarna ? Mogła zmarznąć, teraz taka okropna pogoda ;) A na Halloween na pewno się nada :) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się:) Są białe dyńki, mogą być i czarne:) Sama takie uprawiałabym w moim ogródku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna!!!! Na Halloween jak znalazł, idealnie sie nada kolorystycznie.
    Dziękuję za udział w zabawie Cyklicznego Szydełka.
    Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko! Piękna dynusia, I myślę że czarna może być - Pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)