Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 31 października 2016

Kartka dla Uli i Inki

Witajcie:)
Jak już wcześniej pisałam, październik to miesiąc kryzysu kartkowego dla mnie. Dlatego postanowiłam połączyć wytyczne Ulki K i Inki w jednej karteczce. I tak powstała gwiazda betlejemska na liściach laurowych:) Mam nadzieję, że Dziewczyny zaliczą mi zadanie na ten miesiąc:) Kartka skromna, ale jednak udało się ją zrobić:)
Na początku miesiąca nawet zabrałam się za jeden haft krzyżykowy z gwiazdą betlejemską. Ale nie miałam czerwonej  muliny i pomyślałam, że przecież niebieskie gwiazdy betlejemskie też są. Po wyhaftowaniu jednak w ogóle nie przypominała tego kwiatka. Dlatego użyłam jej do kartki okolicznościowej:)







 

9 komentarzy:

  1. Świetnie sobie poradziłaś :) fajnie, że się nie poddałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z liśćmi laurowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalko! Świetnie sobie poradziłaś z tą karteczką, Liczy się pomysł, A karteczka jest Urocza - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowa karteczka. Trzymam kciuki, aby wena szybko do Ciebie wróciła. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalko, fajna karteczka, a te liście laurowe są genialne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wpadłabym na liście laurowe :-))) Jaka piękna i praktyczna kartka ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Okazuje się,że wszystko nam do kartek się przydaje ;-)Pomysłowa kartka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, liście! pewnie pachnie urokliwie! super pomysł, gwiazda ma solidną podstawę!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)