Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

piątek, 28 października 2016

Kartki u Ani

Witajcie:)
Oj październik to chyba miesiąc kryzysu kartkowego dla mnie:( Jakoś zbierałam się do ich zrobienia i zbierałam. A jak już powstały to i tak minął ponad tydzień zanim dotarłam z nimi na blog. Ale trzeba było się zmobilizować, bo jak to to tak opuścić kartkowanie, oj nie nie. 
W tym miesiącu skromnie.
Wytyczne:
1.Boże Narodzenie - to świąteczna skarpetka, bucik.
2.Kartka  okolicznościowa powinna mieć ozdobną ramkę, kształt dowolny.
3.Kartkę wielkanocną lub drugą kartkę na Boże Narodzenie robicie wg mapki

Ja oczywiście skorzystałam z bucika Gosi
Wzór, który Ania podała na haft krzyżykowy umieściłam na karteczce z mapką
Źródło napisu z kartki okolicznościowej na dole bloga.







Skromnie, ale chyba Ani zaliczy mi zadanie?:)
W Listopadzie obiecuję poprawę:)


15 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe karteczki :) Ta do mapki najbardziej mi się podoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Grunt, ze dałaś radę 😊
    PS.pamiętam o Tobie jeszcze musisz poczekać -przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne kartki , każda inna i niepowtarzalna :)
    Mnie bardzo podoba się ta Imieninowa - elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko ciesze się że jesteś ze swoimi karteczkami , i nie narzekaj bo są świetne. Sa dwa buciki i to mnie bardzo cieszy :-). Rameczka na kartce okolicznościowej też jest cudna. Oczywiście wszystko zaliczone na szóstkę
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalko, piękne karteczki, a najbardziej ujęła mnie ta według mapki. Świeczuszka jest super.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się wszystkie bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Natalko! Nie powiedziała bym że takie skromne, Karteczki są Cudowne , Ta ze świeczuszką zauroczyła mnie - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki!
    Zakochałam się w karteczce ze świeczką :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)