Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

niedziela, 2 października 2016

Pawie oczko:)

Witajcie:)
Danusia jak zwykle zaskoczyła Nas w tym miesiącu:) i na cykliczne kolorki wymyśliła Pawie oczko:) Od razu pomyślałam o zrobieniu kartki w podanych kolorach, i już znalazłam wzór do haftu krzyżykowego, który by się wpasował. Nawet u Danusi w komentarzu napisałam, że będzie kartki. 
No ale czy kartka nie byłaby pójściem na łatwiznę? Szybko zrobiłam inwentaryzację w wełnach jakie mam i wyszło, że są 3 odcienie niebieskiego, brązowy i zielony. Kiedyś znalazłam fajny wzór na podkładki pod kubki, który właśnie wykorzystałam do Pawiego oczka. Kolory zmieniałam tak, by całość wyglądała jak pawie oczko. mam nadzieję, że mi to wyszło i podkładki przypominają Pawie oczko:)
Niestety niebieskie nie chciały się dać odpowiednio obfocić i nie jestem pewna czy widać, że są tam 3 odcienie. Ale zapewniam, że są tam 3 różne niebieskie
Podkładki powstały wczoraj, a zrobiłam dwie co by mini komplecik był. Jedna to zdecydowanie za mało:)
Jeśli chodzi o moje preferencje kolorystyczne to chyba wszyscy już wiedzą, że uwielbiam zielony:) a niebieski jest na drugim miejscu. Za brązami nie przepadam, chyba, że kawowe odcienie:) Zielonych i niebieskich to najwięcej mam dodatków i biżu, w ubraniach tylko kilka rzeczy by się znalazło.





 


EDIT:
Widzę, że w komentarzach wiele osób wyraziło niezadowolenie, ze napisałam iż zrobienie kartek to łatwizna. Chciałabym sprostować. Miałam na myśli swoje tworkowanie, a nie Wasze;)  Dla mnie by to było pójście na łatwiznę, bo ostatnio ciągle kartki robię.
W przypadku pozostałych Artystek Kolorystek sformułowanie to nie obowiązuje;)

41 komentarzy:

  1. Śliczna podkładka i bardzo praktyczna. Na pewno kawka będzie na niej jeszcze lepiej smakowała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszły prawdziwe pawie oczka w tych podkładkach :)
    Na takich wesołych podkładkach będzie miło wypić kawę :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super podkładki :) a ja tym razem chyba właśnie pójdę na łatwiznę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajniusie podkładki :) Szybko się wyrobiłaś :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pawie oczka jak prawdziwe. Na pierwszym zdjęciu widać odcienie niebieskiego ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł na wkomponowanie pawiego oczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna parka :) mini komplecik :P Idealnie pasują do tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie super, pięknie widać te kolorki, Świetny pomysł na pawie podkładki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne ! Wyglądają jak pawie oczka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Natalko!Cudowna podkładka, prawdziwe pawie oczko- Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale jesteś szybka :) Podkładeczki super, jak nic pawie oczko i wszystkie odcienie elegancko widać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Błyskawicznie wykonałaś pracę na wyzwanie.
    Kolorki widać, a podkładki wyszły pięknie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne są te pawie oczka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pawio-oczkowe podkładki, a szybkość w zadaniu godne pozazdroszczenia:) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa i praktyczna praca, podkładek nigdy dość☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Natalko, pawie oko jest i już;) I to jakie piękne! A jaka przydatna ta podkładeczka?! Najważniejsze, że zadanie zaliczone;) A trzy kolory niebieskie widzę;) Pozdrawiam Cię gorąco;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne i przydatne ! pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Natalio, piękne podkładki. Dziękuję za wizytę na moim blogu i udział w Candy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale masz fajnie , kolorek już zaliczony. Pawie oczko jest i to jakie fajne i przydatne. Gratuluje pomysłu i wykonania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. pierwsza praca na "pawie wyzwanie"; świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  21. No proszę jak sprawnie, jesteś pierwsza:) Bardzo ładne serweteczki podkładeczki. Lubię takie podkładki, ja mam beżowe bawełniane. Bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne pomysł! Podkładki są urocze i ładnie się prezentują. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Te pawie oczka są prześliczne! Potrafię sobie je wyobrazić pod moim kubkiem, herbata byłaby jeszcze smaczniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł takie podkładki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  25. Takie podkładeczki powodują,ze kawka od razu inaczej smakuje,bardzo fajne Ci wyszły

    OdpowiedzUsuń
  26. Szydełko zawsze mnie przyciąga .Pięknie wydziergałaś podkładeczki

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny wzór i piękne podkładki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne podkładki, pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  29. kartki pójściem na łatwiznę?! Natka, no błagam cię! Nadal nie mogę domyć zlewu ani umywalki po tym wyzwaniu, że o podłodze nie wspomnę, a ty mi tu o pójściu na łatwiznę? ;-P

    Ale ty fajnie wybrnęłaś z tego zadania!.
    "Wybrnąć" to chyba będzie często używane przeze mnie słowo w tym sezonie Danutkowych wyzwań...bo już widac , że łatwo nie będzie... więc trzeba będzie mooocno główkować :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie potraktowany temat i jestem pełna podziwu dla tempa wykonania pracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. W przypadku tych zadań chyba nic nie jest pójściem na łatwiznę :-). Podkładki są super! I tak jak pisze Dorota, "wybrnięcie" to będzie częsty wyraz podczas "wyzwań" w tym sezonie :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniałe podkładeczki :)
    Szkoda,że takich nie potrafię zrobić :(
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne- super wyszły te kolorki1 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)