Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

sobota, 1 października 2016

Podaj dalej od Sylwii

Witajcie:)
Kilka dni temu przyszła do mnie paczka z Podaj dalej na jakie zapisałam się już jakiś czasem temu u Sylwii. Oczywiście zapomniałam o tym, he he, dlatego niespodzianka była tym większa, że niespodziewana;)
Oto co dostałam od Sylwii:










W paczuszce były jeszcze słodkości, które przy nas łasuchach nie zdążyły na fotkę;)




Jak tradycja każe teraz ja przekażę dalej:) Pierwsze dwie osoby, które wyrażą chęć udziału w komentarzu pod tym postem, otrzymają ode mnie w ciągu roku drobny upominek :)
Pamiętajcie, że zgadzając się na udział zobowiązujecie się na wysłanie paczuszki do kolejnych dwóch osób. Dlatego niech Wasza decyzja będzie przemyślana:)
Wysyłam tylko na terenie Polski
 Ktoś chętny? :)

11 komentarzy:

  1. Ja jestem chętna :) Przez rok na pewno zdążę coś przygotować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty otrzymałaś od Sylwi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ja zdążyłam? Czy Ula i Tina mnie wyprzedziły? Bardzo lubię takie zabawy:) i wszelkie niespodzianki - dlatego chętnie wzięłabym udział w zabawie. Pozdrawiam!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdążyłaś:)Dziewczyny w komentarzach nie wyraziły chęci udziału w zabawie. Poproszę o adres do wysyłki:)

      Usuń
    2. Tak, tak, ja juz za dużo zabaw miałam w tym roku ��

      Usuń
  4. Piękna zawartość paczuszki. Gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, dostałaś same cudeńka:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalko! Śliczne prezenty dostałaś,Niespodzianka wspaniała - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładne prezenty :**
    Wszystko jest fajne :**

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)