Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 25 października 2016

Trochę namieszałam...;)

Witajcie:)
Jak zobaczyłam pierwsze zadanie w tym etapie cyklicznego szydełka, to od razu pomyślałam, że odpuszczam. Takie plecaki szydełkowe, to zupełnie nie mój styl i nie moja bajka, więc po co robić coś co by tylko leżało. I w tym przekonaniu byłam, aż do niedzieli he he. Bo właśnie wtedy pomyślałam, że może można zrobić mini plecak, np. dla lalki. Tylko w czasie tworzenia zdecydowałam, że posłuży jako woreczek na klucze (nie będę ich musiała ciągle w torebce szukać;))
Wybrałam wełnę w kolorze ciemnoniebieskim, przeczytałam opis, zobaczyłam schemat i wzięłam się za szydełkowanie. W ostatnim rzędzie coś mnie tknęło i dokładniej przeczytałam co i tak. Wtedy się okazało, że plecak robiony jest z półsłupków, a ja swój zrobiłam ze słupków. Oj wyszło, że nieźle namieszałam he he Sama nie wiem jak to możliwe, przecież czytałam opis:P Chyba jedynym usprawiedliwieniem jest to, że czytałam to przed poranną kawą i miałam fatamorganę :P
No nic, jak już cały zrobiłam to przecież nie będę pruła.
Na końcu posta konkursowego przeczytałam "Mam nadzieję, że zrobicie swoje własne, piękne, kolorowe i oryginalne plecaki, które będą Wam służyły na długi czas. " 
Mój plecak na pewno jest oryginalny i mi posłuży, więc może jednak się nada do tej zabawy?:)
Plecak mini zgłaszam na cykliczne szydełko:) Tylko pytanie do Szefowej zabawy, czy taki namieszany przyjmie?







11 komentarzy:

  1. Uroczy plecaczek.
    Pozdrawiam Natalko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny plecaczek wyszedł dziękuje za karteczkę z babeczką

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalko! Plecaczek jest śliczny, Półsłupkami robiła byś go dłużej niż słupkami, Ale taki też jest ładny - Pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło świetnie, uroczy jest ten plecaczek.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy mini plecaczek. A ja dziergam polslupkami i duży 🙁

    OdpowiedzUsuń
  6. Plecaczek wyszedł Ci pięknie ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana! Wspaniały, przyjmnie przymie :) . Dzięki słupkom szybciej przybybało Ci rzędów i sprawniej sobie z nim poradziłaś. MINI czy BIG jest poprostu cudowny.
    Cieszę się niezmiernie że jednak podjełaś się tego zadania.
    Przyjmuję i akceptuje.
    Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)