Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 18 października 2016

Wyniki Urodzinowej Rozdawajki:)

Witajcie:)
Pewnie już nie możecie się doczekać wyników;) więc spiesznie donoszę kto wygrał...
Ale ale najpierw....
Chciałabym bardzo serdecznie podziękować wszystkim, którzy złożyli mi życzenia zarówno z okazji moich jak i blogowych urodzin:) Mam nadzieję, że wszystkie się spełnią:)
W zabawie wzięło udział 9 Dziewczyn, i wszystkie spełniły wymagania zabawy:) Każdy komentarz biorący udział w zabawie ponumerowałam:)

A wygrywa:


Zapraszam TUTAJ do sprawdzenia, kto wstawił komentarz nr 3
Serdecznie gratuluję:)
Do niedzieli czekam na adres do wysyłki wianka plus drobnej niespodzianki:)
zaczarowanypapier@wp.pl

Wszystkim dziękuję za udział w zabawie:)
Pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. Dziękuję za zabawę. Jeszcze raz wszystkiego co najlepsze dla Ciebie i blogasa. Gratuluję kicikicitata!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz wszystkiego naj. I gratulacje dla Izy 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję!!! Cudowna niespodzianka:)
    Bardzo się cieszę, że wianek przywędruje do mnie:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje prace!
    Mnie marzył się Twój wianek, bo bardzo ładny, wyjątkowy i ciekawy, ale Tasi i Ronji też na pewno wpadłby w oko i niestety długo by nie powisiał. A nie po to go wykonałaś, żeby go ukrywano.

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 mówisz? To na pewno nie ja, bo ja się zapisałam jako pierwsza a jak wiadomo jedynka nigdy nie wygrywa :(
    Ale gratuluję serdecznie zwyciężczyni :*a Tobie dziękuję za zabawę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Było blisko, no nic szkoda:) dziękuję zabawę a koleżance gratuluję:) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla zwyciężczyni, a Tobie dziękuję za zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)